من و نی نی و با بای نی نی

سلام سلام  

 

حالمون خوبه ...هم من و هم نی نی .......البته این را هم بگم این نی نی خان بد جور دوباره مامانشو اذیت کرده و دوباره مثل روزای اول شده و مجبوره تو خونه بمونه که اونم ی جورایی امکان پذبر نیست 

بابای نی نی هم خیلی خوب شده هون روز واسه مامان نی نی گل گرفت معذرت خواهی کرد  و متوجه شده  که کارش و حرفش اشتباه بوده  و تازه تازه هم  یاد گرفته  با نی نی کوچولو دوست بشه حرف بزنه   حالشو بپرسه و حتی باهاش قرار فوتبال هم بزاره   

خواهری هم اومده بمونه پیشم تا بتونم یکم اوضاعمو سر و سامان بدم و تنها نمونم    

 

 

 

بچه ی چیزی من از صبح تا عصر حالم خوبه خوبه از عصر تا فردا صبح حالم بد می شه بی حوصله میشم بد اخلاق و حالت تهوع میگیرم .....فکر کنم ویارم به شبه من که تا حالا اینو نمیدونستم که مثلا ویار به صبح یا شب می افته

 

************* 

 

 

 

ریتای عزیز درست میگه نباید از ناراحتی ها و غصه هام اینجا بنویسم تا دوباره با خوندنشون عذاب بکشم اما اینجا دفتر نوشت روزانه های منه وقتی مینویسم و بعد خودم را خالی میکنم بهتر در موردش فکر میکنم بهتر تصمیم میگیرم و حتی با نظرات بچه و مشکلات اونها وقتی آشنا میشم و مقایسه ای  صورت میدم  میبینم همه همین حالتها را دارن و ی جورایی بهتر با قضیه کنار میام  .......

نظرات 2 + ارسال نظر
کتایون شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

خدا رو شکر که اوضاع روبه راه شد. آره عزیزم.بعضی ها رو دیدم که از عصر به بعد ویارشون شروع می شه. اصلا تو حاملگی هرچی که فکر کنی امکان داره اتفاق بیوفته!

مرسی عزیزم
اره فکر کنم به قول تو هر چی بگی امکان داره من حالم خوبه اما عصر ها بی حالم یا اصلا دلم نمیخواد بیام سر کار خوابم خیلی کمه دوست دارم همش بخوابم

مژگان امینی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام مامان ترنجی
چه خوب که بابای نی نی داره پدر شدن را یاد می گیره .
ویار هم تمام می شود.خدا را شکر که هر دو سالمید.
فکرش را بکن مثلاْ من دارم مادربزرگ می شوم

سلام مژگان جون ...اره شوشو خیلی بهتر شده با موضوع خوب داره کنار میاد ....با اینکه بچه خیلی دوست داشت اما اون اتفاق پدرش خوب خیلی براش سنگین بود ولی الان بهتر شده ....
آی گفتی مژگان جون هی شر به شر مامانم میزارم میگم باید بچه بهت بگه ننه اونم حرص میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد