آرزو نامه!

آیا واقعه ای خوشایند تر از ازین هست که وقتی خسته کوفته دَمغ  از کار روزانه میری  به سمت خونه ی غذای خوش بو و خوش پخت با لذت خورده شدن فراوون بیاد استقبالت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیزی که من همیشه آرزوشو داشتم و سالها زندگی مجردی این امکان را بهم نمیدادو حالا به یُمن قدوم این دایره دلِ مادر  و استراحت مطلقی که باز همون دایره عزیز مسببش شدن  یکی از آرزوهای مهم زندگی ام  بر آورده شد  

                                                                       

نظرات 5 + ارسال نظر
مژگان امینی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

خوشایندترش این است که از سرکار برگردی و بچه ات را مهد کودک نبری ببینی یک نفر از صبح برایت نگه اش داشته حالا همه چیز آماده بچه هم خوشحال و خندان می پره توی بغلت.

به اونجا هم میرسیم انشالله .....این شوشوی ما که اونقدر دم از کمک تو خونه میزد میگفت تو باردار شو من خودم اشپزی میکنم حالا ی دونه تخم مرغ هم بلد نیست بپزه ها اما از روزی که باردار شدم اصلا همون کارهای خونه را هم انجام نمیده و چقدم لوس شده بچم

sima شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

وووای خوش به حالت
خوب منم غذای حاضر و آماده می خواهم
پس پیش به سوی خونه مامان

اره واقعا خوبه اما منهمیشه از زمانی که یادم بود جدا بودم دقیقا از ۱۹ سالگی وهمیشه توی شهر غریب و دور از خانواده اما حالا به خاطر همین دایره خان مرمری خواهرم پیشمه و حسابی برام غذا میپزه و آی من کیف میکنم آی ذوق میکنم که فقط خدا میدونه و من

ریتا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

به به مرمر غذا پخته؟ دستش درد نکنه. ان شاء ا... عروسیش و نی نی دار شدن خودش. آره غذای آماده که خیلی حال میده مخصوصا که یه غذای خوشمزه که خیلی دوست داری باشه.

اره مرمری غذا میپزه مهمون داری میکنه کلا همه خونه دست مریم البته خودم دلم برای غذا پختن هم تنگ شده دیشب قیمه پختم اما خوب همین که میری خونه میبینی همه چی امادهاست کلی خوشحال کننده است

شیرین شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://shirinrassouli.blogfa.com/

واقعا خونه مامان بهشت روی زمینه و خود مامان فرشته روی زمین

افروز یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

خوش بحالت عزیزم

میدونم غریبی چقدر سخته افروز جونم خودم ده ساله دارم میکشم و این دو هفته باور کن از خدا برای اون لکه بینی هام هم شاکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد