چرا؟

معضل بزرگی در خانواد ما وجود داره به نام شوهر خاله !

ینی هم  خود شوهر خاله و هم خانواده و متعلقات  ایشان  اعم از خواهر های خدا نترس و برادر های بی غیرت و مادر و پدرپیر از خدا بی خبر   


معضلی که با ازدواج خاله گرامی ما  به صورت فاجعه در اومد و زبانه های آتیشش دامن همه را گرفت و خودم هم همچنان از تیر ترکش های حرفها و نیش های خواهر های نامحترمش فیض می برم ........


و متاسفانه دیشب وقتی با اصرار خاله و دختر کوچکش برای رفتن به خانه اش روبرو شدم و چاره ای ندیدم جز قبول کردنش که الهی هیچ وقت این کار ار نمیکردم و بعد از سالی نیم ساعتی خونشون بودم که از روی شانس بد  یا تقدیر نابهنگام یا هر چی دلتون میخواد اسمشو بزارین خانواده شوهر خاله نیز اونجا را قرق کردن و اونقدر رفت و آمد الکی به خونه کردن که خودم فرار را بر قرار ترجیح دادم و میدونم همین نیم ساعت مهمان بودن چه اثرات سوئی برای خاله و حتی خود من داره  و در خوشبینانه ترین حالت ،قطع رابطه تلفنی خاله را به همراه می آره و تماسهای مشکوک به گوشی   من و شوشو  ................

من هیچ وقت نفهمیدم که چرا؟

چه علتی میتونه دل یک آدم را این همه سیاه  کنه .....و حالا حساب کنین اینها فقط یک نفر نیستن خانواده ای هستن که همشون  بد خواه دیگرانن ...خیری که ندارن تا به کسی بدن که هیچ تازه خون همه را توی شیشه میکنن و زندگی های بهم میریزن که فقط و فقط خود خدا بتونه درک کنه که چرا  بنده های  با این سیستم آفریده و تا کی قراره بهشون مهلت بده .....................




نظرات 6 + ارسال نظر
کتایون چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ

طفلک خاله ات.اما مگه شوهرخاله ات با تو چه خصومتی داره که بی احترامی می کنه؟
راستی از ریتا چه خبر؟ تو که باهاش در ارتباطی یه لطفی کن بگو یه پستی بذاره و از حالش خبرم کنه.دلم ترکید از اضطراب.

باید این خانواده را بشناسید تا بتونید در موردشون حرف بزنین ولی منم باهات موافقم بیچاره خاله ام روزگارشو سیاه کردن

مژگان امینی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

من می گم بیماری روحی دارند.
ما دیگر با بعضی ها رفت آمد نمی کنیم.

نظر منم همینه

ریتا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ http://rita90.persianblog.ir/

نی دونم والا... موجودات عجیبین! هه! اس ام است رسید

رها پویا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

میگم ترنجی جان این شوهر خاله شما یکم زیادی جو بر علیهش نیست؟
بی خیال ایشون ... نی نی چطوره عزیزم؟


کلا شوهر خاله ما در رابطه با خانواده اش اساسی جوگیره
نی نی هم خوبه دست بوسه خاله رها

sima سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

چه چیزی می بینه آدم
خوب حالا چرا تماس مشکوک!
در ضمن اگر دوست داری تا صندلیم سرد نشده بیا

داستانش طولانیه ....فکر کنم زمان صندلیت تموم شد من نرسیدم

کتایون چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

تنبلللللللللل؟/ کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد