نی نی نوشت

دو هفته از گرفتن رژیمم میگذره .....اونقدر سفت و سخت چسبیدم به این رژیم که نگرانم اگر خدا نکرده وزنم این دفعه هم زیاد بشه چه کنم ....الان از 68 کیلو سابق رسیدم به 76 ینی 8 کیلو اضافه وزن برای 6 ماه بارداریکه این اصلا به گفته دکترم خوب نبوده .یادمه سری اول که برای چکاب رفته بودم حد مجاز اضافه وزن را برام 7 کیلو در نظر گرفته بودن و الان خدای من به شش ماه نرسیده 8 کیلو اضافه کردم و جالب اینکه نمیدونم این 8 کیلو کجا رفته چون زیاد توی ظاهرم نمود پیدا نکرده (خدارو شکر)  

اون هفته برای سونو سه بعدی خودمو آماده کرده بودم حسابی ذوق داشتم همه برنامه هام را هم هماهنگ کرده بودم که برم نی نی را ببینم اما یهو دچار خونریزی شدم و مجبور به سونو  اورژانسی ....تازه این همه اذیت شدم اما نتونستم از جنسیتش مطمئن بشم که پسملی هست یا نه... 

اوندفعه پزشکم گفت که پسره اما خوب من توی ماههای اول بارداری بودم و فقط ده روز از سه ماه من رد شده بود و میگم شاید درست نتونسته متوجه بشه نمیدونم به هر حال توی این سونو دیگه متوجه نشدم ..دیروزم که با منشی دکترم صحبت کردم گفت دکتر اصراری برای سونو سه بعدی نداره و حتی بهتره که انجام ندی و منم تصمیم خودمو گرفتم و با وجود تموم علاقه ای که دارم تا نی نی را ببینم اما صبر میکنم این سه ماه هم تموم بشه و خود خوشگلشو ببینم ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
زاغ سفید دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://zaghesefid.blogsky.com

سلام ترنج خانوم
.
به منم سر بزن.
.
ای کاش منم یه نی نی داشتم
.
اما من که زن ندارم.
.
گند بزنن این زندگی دانشجویی

انشالله به موقع ....هم زن و هم خانواده بعدشم نی نی .....

بتی جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://beti60.blogfa.com

رژیم گرفتن تو بارداری برای نی نی ضرر نداره؟

این رژیم مربوط به بارداریه و تازه کلی چیزهایی که من رعایت نمیکنم و برام مفیده توی این رژیم هست

ریتا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://rita90.persianblog.ir/

وای منم احساس میکنم خیلی اضافه کردم ولی اینبار از دکتر پرسیدم گفت: طبیعیه. منم ۴۳ بودم الآن ۵۲ هستم! واااااای خیلی چاق شدم! اما خب غذای بدون نمک ر که نمیشه خورد! خیلی غذام کم میشه وقتی بدون نمک قراره بخورمش
نی نی پسره دیگه برای چی شک داری؟

منم همین حسو دارم ...حس چاقفی گاهی دلم میخواد برم و کلی دراز نشست بزنم یا بدوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد