5 روز


پسرک از صبح  بازیش گرفته بود اما نوع بازیش نه گرگم به هوا بود و نه زووووووووو

بلکه با مامانش قایم بوشک بازی میکرد بچه رفته بود ی گوشه ای جایی قایم شده بود و اصلا پیداش نبود این جور بود که مامان خانمش نگران شد  که خدایا این پسرک پس کجاست؟

اونقدر شیطون مامان ،به این بازی ادامه داد که آخرش مجبور شدم برم دکتر و ضربان قلب و حرکتش را چک کنم که  خدارو شکر همه چیزش خوب بود


یکمم با ماما در مورد نوع زایمان صحبت کردم از نظر اون من میتونتم به راحتی  زایمان طبیعی  داشته باشم  اما  تصمیم آخر به چکاب دکترم بستگی داره

اما من دودلم از طرفی از زایمان طبیعی ترس دارم و لی دوست دارم لحظه به دنیا اومدن پسرکی را از دست ندم و از طرف دیگه هر چند سزارین عوارض خودشو داره اما موقع زایمان بی هوشی و هیچی را متوجه نمیشی   ی مورد دیگه هم اینه که  با هر کی صحبت میکنم همه اکثرا از تجربه های شخصی خودشون میگن اگه خوب بوده همون روش را پیشنهاد میدن و اگه سختی کشیده باشن کلا اون روش را رد میکنن و این جوری تصمیم گیری هم سخت تره ......حالا امید به خدا ببینم شنبه چی پیش میاد



سما دوست بیست ساله ام که حدود سه سالی بود ندیده بودمش راا مروز دیدم و اولین واکنشش به بارداری من میدونین چی بود؟

فقط بر بر منو نگاه میکرد و میگفت واییییییییییییییی چقدر لاغر شدی

البته اصلا شوخی نمیکردها و هی اصرار میکرد که صورتم فوق العاده لاغر  شده

خوب این اظهار نظرها  خوشحالم میکنه این طوری متوجه میشم که بارداری تاثیری روی ظاهرم نداشته بلکه باعث شده از دید بقیه بهتر هم باشم نه اونقدر چاق بشم که بخوام غصه بخورم(البته 17 کیلو اضافه وزن کردم اما خوب زیاد مشخص نیست ) و نه اونقدر لکه بزنم و یا ورم کنم که از همه جا بشنوم که چقدر تغییر کردم و یا چهره ام زشت شده کلا بارداری برای من تجربه خوب و فوق العاده ای بود  دوره ای که جدا ازون استرسهای اولیه اش جز بهترین دورانهای زندگی من به حساب میاد .

نظرات 4 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://sfni.blogsky.com

سلام دوست عزیز و مادر مهربون .
خوبی ؟
خوش به حالت چه احساس خوبی داری . دوست دارم باهم تبادل لینک کنیم اگه دوست داشتی بهم خبر بده ...

آلما پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ http://almaa.blogsky.com

آخیییییییییییی
امیدوارم گل پسرت به سلامتی به دنیا بیاد
چه خوب که بارداری تو ظاهرت تاثیری نداشته

ممنون
اره تاثیر بدی نداشته بلکه باعث شده بهتر به نظر بیام

بابک پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.javgiriattt.blogsky.com/

۵ روز مونده تا عکس این ترنجچه رو ببینیم

مژگان امینی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

هرچی دکترت گفت ولی من زایمان طبیعی را با تمام دردهایش دوست دارم.

خودمم دوست دارم لحظه تولد پسملکی را ببینم برای همین با تموم دردش یکم دودلم اما خوب باید ببینم نظر دکترم چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد