2.....................1 روز

  


خوب بالاخره این روز شمار تولد پسرکی به روز یکم رسید و از فردا بنده ترنج بانو رسما مامان میشم و همراه با گل پسرکی پست های آتی را خواهیم نوشت


خدارو شکر  استرسی  ندارم ینی دارم اما فقط ی کوچولو......... تموم ترسم از اتاق عمل و بیهوشی سر عمل سرکلاژم ریخت و ی کوچولو استرس یا بهتر بگم نگرانی هم که وجود داره خوب فک کنم طبیعیه هیجان دارم نی نی را ببینم که  سالمه چه شکلیه چه طوریه واکنش خودم چیه با اومدنش شوهرکی چی کار میکنه مامانم وخانواده شوهرکی ....من عاشق دیدن واکنش افرادم دوستدارم زود بیاد و ببینم ی موجود کوچولو چه ولوله ای توی خانواده ایجاد میکنه


دیروز هم رفتم دکتر و اون بعد از معاینه و چکاب اعلام کرد که زایمانم باید به صورت سزارین باشه و نمیتونم طبیعی زایمان کنم و حتی پیشنهاد داد اگه دوست دارم لحظه تولد پسملکی را ببینم بی حسی نخاعی  را انتخاب کنم که خودم به خاطر اتفاقی که برای دوستم افتاده و بعد از اون نوع بی حسی کمر درد های شدید داره زیاد راغب  به این کار نیستم خلاصه انتخاب را به عهده خودم گذاشته که فکر کنم همون بی هوشی را انتخاب کنم 


شوهرکی هم هنوز نیومده از جمعه که رفته هنوز پیداش نشده بنده خدا سرش شلوغه و کار داره .

به شوخی بهش میگم نکنه روز تولد پسملکی غیبت بزنه و بگی ماموریت دارم

اونم کاملا جدی میگه اتفاقا برای دوروز بعدش باید برم اما روز تولد حتما هستم و میخوام براش ماشین هم گل بزنم (الهی شوهرکی خوش سلیقه و رمانتیک من )


اما خوب بهم قول داده امروز را حتما بیاد و مثلا این روز آخری دوتایی بودن را با هم سر کنیم

ی برنامه ای هم برای امروز م دارم اگه شد و شوهری خودشو رسوند و حال منم خوب بود و تونستیم بریم بیرون حتما عکس میگیرم و بعد از زایمانم میارم 


به دعا ها و انرژی مثبتتون واقعا نیاز دارم

سعی کردم قبل از زایمانم تموم کارهای نیمه تمومم را سرو سامان بدم بدهی ها نذورات حلالیتها ووووو همه کارهام را انجام بدم تا با خیال راحت برای تولد اماده بشم از همینجا هم دوستدارم از تموم دوستهای مجازیم حلالیت بطلبم

خوبی بدی هر چی دیدین حلال کنین و برای آرامشم موقع عمل دعا .........ممنون

انشالله به زودی بر میگردم 




نظرات 18 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

الهی فدای ترنج خودم بشم من
قربون چشمات که اینقدر مهربونی عزیزدل
ایشالله که به سلامتی مسافر کوچولوی توام میرسه و باهم وبلاگ نویسی رو آغاز می کنین
محصول مشترک مامان و گل پسر
در ضمن به خدا توکل کن خانمی
وقتی میخوای بری اتاق عمل آیه الکرسی بخون و تا میتونی و به هوش هستی صلوات بفرست
ترنجی میگن مامانا موقع زایمان هر دعایی بکنن برآورده میشه
میتونی برای من دعا کنی خانوم گل؟
میشه؟

سلام عزیزم اگه لایق بودم حتما دعا میکنم ا

ایراندخت یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://1iran2kht.blogsky.com/

ترنجی
عاشقتم..
منم اینجا منتظر تو و نی نی نازت هستم.. حتما عکس این خواهر زاده کوچولومون رو بذار..
بی صبرانه منتظرشم...
امید وارم هر دو تون زود زود سالم و سر حال برگردید...
بووووووووووووووووووووووووووووووس

قدوم نورسیده پیشاپیش مبارک

سلامممممممممممم
منم بی صبرانه منتظرم تا خودم نی نی را ببینم و عکسش را اینجا بزارم
ممنون و بووووووووووووووووووووووووووووس

مهربان یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

پیشاپیش تبریک منو قبول کن
خیلی مراقب خودت باش
و یک عالمه آرزوی خوب برای تو و نی نی

ممنون عزیزم

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://sfni.blogsky.com

سلام مامان مهربون . خوبی؟ خیلی حس خوبیه / نه ؟ دوس داری زودتر نی نی تو ببینی؟ ایشالا سلامتی دنیا بیاد . برای من دعا کن . من لینکت کردم . ممنون که بهم دلداری دادی . مواظب خودت و نی نی ات باش .

مژگان امینی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

وای دلم آب شد!
ان شا ا.. به سلامتی .
مبارکه مبارکه

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

الهی فدای جفتتون بشم من
بدو نی نی خوشملمون رو بیار و منتظر شید تا نی نویی ما هم کم کم بزرگلو شه بیاد
دلت قرص عزیزم. همه چی به خوبی پیش میره و فردا شب این موقع تو بغلته ....وووووووووی عاشقتونم
زیاد پسرکمون رو ماچ مالی نکنید ها . به همسر هم بگو شیو کنه هر وقت خواست بوسش کنه ...
دیگه چه توصیه ای بهت بکنم؟.....
مراقب خودت باش و تنفس عمیق یادت نره

به سلامتی
به دلخوشی
سبک هم غذا بخور
یه بار دیگه وسایلت رو که باید ببری بیمارستان چک کن
فقط هم به چیزای خوب فکر کن
خوب؟ خوب؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

تبریک می گم عزیزم
الان حتما مامان مهربون شدی
آرزوی بهترین ها رو برای هر دو تون دارم.

مژگان دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ق.ظ

پیشاپیش قدم نو رسیده مبارک عزیزممم
انشالله زایمان راحتی داشته باشی.
زود بیا با عکس پسملی ناز نازیت

ایراندخت دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ http://1iran2kht.blogsky.com/

ترنجی.. نی نی اومد؟ آخی نازی ببوسش... دلم داره واسه نی نی ضعف می ره..
بوسس

ونوس دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://sayyarak.blogfa.com

سلام
کلی از نوشته هاتون انرژی گرفتم.
ایشالا که این آقا پسر همیشه مایه ی افتخار مادر و پدرش باشه.
موفق باشین
*منتظر عکس آقا رادمهر هستیم.

رها سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

تولد نی نی کوچولو مبارک
تولد پسر طلا مبارک
الهی که همیشه سالم باشه
الهی که با دلخوشی کنارتون بزرگ شه ...
خودت خوبی؟ وای چقدر دلم میخواد زودتر برگردی و از خودتون خبر بدی

رها چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟ نی نی ات به دنیا اومده حتما الان . خوشحالی نه؟ شیر میخوره ؟ واسه منم دعا کن گلم.

درخت پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://senseful.blogsky.com

قدم نورسیده مبارک!

مجید پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http://asme1982.blogfa.com

سلام
تولد کوچولوتون مبارک باشه .
قدمش به شادی و میمنت ...

سوسن جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ http://soosan.niniweblog.com

سلامممممممممممممم
قدم نو رسیده مبارک.
ترنج جون من 34 هفته و 3 روزمه دخترم آترینا اگه خدا بخواد اول فروردین به دنیا میاد.
به خاطر عمل سرکلاژ و فیبرم منم سزارین میشم.
ترنج جون من بابت همه چی خصوصآ مراقبت از نوزاد خیلی اضطراب دارم اگه میشه تجربیاتت رو در اختیارم بذار تا بهتر بتونم از پسش بربیام.
خوشحال میشم اگه به وبلاگم سر بزنی و نظر بدی.
موفق باشی

بتی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

عزیزززززززززززززم! مبارکه.
بالاخره پسریت اومد.قدمش مبارک.چشمت روشن.
خودت چطوری عزیزم؟ زایمانت راحت بود؟
زود بیا از خودت و اون قند عسلت بنویس.منتظرم.

مژگان یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام مبارک باشه خانومی قدم نورسیده.
دلم آب شد بیا بنویس.البته امیدوارم حال خودت و نی نی روبراه باشه و اذیت نشده باشی عزیزم
الان مامان ترنجی صاحب یه نی نی فکر کنم 6 روزه باشه ای جوننننننننننم

سوسن چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام دوست خوبم.

روزشمار تولد دختر من تموم شد و من فردا برای زایمان بیمارستان میرم.

ترنج جون خیلی برای صبوری م دعا کن.

خیلی خوشحال و هیجان زده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد