یوگا ۱







فکرشو هم نمیکردم این همه از فضای  یوگا خوشم بیاد ..... ی دوستی داشتم که سالهای پیش وقتی تازه برای ثبت نام یوگا رفته بودم بهم گفت یوگا افسردگی میاره من توی اون زمان هم بعید میدونستم که این حرف حقیقت داشته باشه اما خوب به خاطر روحیه پر تحرک و شلوغ پلوغم و همینطور تنبلی ذاتی ام حرفش را سند کردم و دیگه دنبالش نرفتم  ....تا سه شنبه که بازم حرف دوستم توی گوشم بود وتنبلی و بی اراده گی خودم که باز نخواستم به کلاس برسم اما شوشویی مجبورم کرد که حتما برای یک بار شده امتحانی  برم و ببینم که چطوریه .....از من انکار ازون اصرار تا بالاخره اون پیروز شد و نیم ساعت اخر کلاس را رسیدم تازشم پول ی جلسه کامل رادادم تا تنبیه بشم و دفعه بعدی زودتر خودمو برسونم

اما کلاس واقعا خوب بود برای روح سرکش و عاصی من همچین کلاسی لازمه ........ اونجا  متوجه شدم چقدر ذهنم شلوغه  و جلوی تمرکز و فکر کردنم را گرفته ......... چشمای بسته ام بیشتر از چند لحظه دووم نمی اوردن و هی میخواستن باز بشن ی چند باری هم با اینکه مربی گفته بود به هیچ عنوان بازش نکنم  قایمکی باز میشدن و دوباره باید تمرکز میگرفتم و شروع میکردم


فردا هم جلسه دوم کلاسه ولی من میخوام زودتر برم  و اگر شد امروز کلاس باشم و شاید حتی اگر برای جای رادمهر نگرانی نداشتم هر روز کلاس را ثبت نام میکردم و میرفتم .ی کوچولو ناراحت بودم که چرا نمیتونم مثل بقیه حرکات یوگارا انجام بدم به خاطر زانوهام و اینکه دکتر ممنوعم کرده از چهارزانو زدن و خوب دیدین که تقریبا تموم حرکات یوگا توی حالت زانو و نشسته است  اما به نظرم همین که من به قصد بهتر شدن حالم ی کلاسی برم که هم حال جسمانی ام و هم حال روحی ام خوب بشه همین ارزش داره و برای زندگی بهتر کمکم میکنه ......دلم میخواد لااقل توی این برهه(ح؟) زمانی بتونم به ی ارامشی برسم و کمتر از خودم و زندگی ام شاکی باشم و غر غر کنم


پ ن :چند وقتی دنبال سی دی های اموزشی دکتر فرهنگ بودم تا اون روز توی سایتش ادرس فروشگاه شهرمون را پیدا کردم وخوشبختانه تونستم تموم سی دی هاشو به صورت کاملا رایگان بدست بیارم تازه به جای یک پک پنج تا پک گرفتم و به دوستهام و خانواده هم دادم به قول سما قانون جاذبه من داره اساسی کار میکنه و ی جورایی با بهترین موقعیت داره چیزهایی که میخوام نصیبم میشه ......امیدوارم این روند جاذبه همچنان ادامه داشته باشه (آمین)



 پ ن : یکی دیگه از دندونهای رادمهرک داره در میاد دوباره پسرک مامان تب شدیدی داره بی خوابی و گریه های بی دلیل لثه هاش می خوارن  و من هیچ کاری نمیتونم براش بکنم خاله ام پیشنهاد زدن ابلیمو و عسل روی لثه هاشو داد نمیدونم جواب میده یا نه ؟کسی راهکاری نداره که مفید باشه و دردشو کم کنه ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
ریتا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام. آفرین خانم رفتی یوگا... من که هیچی فقط بچه داری... برای درد دندونش پروفن بده البته اگه خیلی اذیت میکنه و گرنه تحمل کنید.

اره رفتم و خیلی خوب بود تو هم حتما باید بری خوش میگذره
پروفن ی بار دادم رادمهر هر چی خورده بود بالا اورد فکر کنم حساسیت داره دیگه بهش ندادن دیفن هیدرامین را هم میگن بمالم روی لثه هاش اروم تر بشه

مژگان یک دنیا عشق شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

من فکر نکنم تو کلاس یوگا دووم بیارم چون خیلی فضولم و نمیتونم تمرکز کنم و چشمامو چند دقیقه ببندم.تو دانشگاه داشتیم کلاسشو منتظر میشدم همه که میرفتن تو حس چشامو باز میکردم نگاشون میکردم ببینم چکار میکنن خوبببببب.
-----------
بچه داری !!!!من!!!!!!!! شرمنده.راهی یاد گرفتی بنویس اینجاب عدا که نی نی دار شدیم بیایم تقلب کنیم

دقیقا منم همینطورم نمیتونم به مدت زیاد چشمامو ببندم و هی بازشون میکردم و زیر زیرکی نگاه میکردم
اما کلاسش ی ارامشی داشت که خیلی خوب بود توصیه میکنم برو برای رانندگی هم خوبه
بزار خودمم اطلاعات بگیرم برات میگم تا تو هم تقلب کنی

آلما شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

یوگا که عالییییییییییییییه
خوش بگذره
البته منم از این تنبلی ذاتیها دارم

امان ازین تنبلی ذاتی ......

آلما دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.almaa.blogsky.com

میشه بگی اون رنگ کفشو از کجا خریدی؟؟
و اینکه چطوری خودت رنگش کردی؟؟؟

مژگان امینی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
حالا که دیگه دیر شده ولی من قاشق یخ زده توی فریزر را پیشنهاد می کنم که روی لثه ی بچه بمالی.
با آرزوی روزهای خوب و خوب تر برای ترنج گلم.

حالا شاید برای دندونهای دیگه بشه امتحان کرد بازم ممنون مژگان جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد