یوگا 2





1-دیروز کلاس یوگا شگفت انگیز بود..........تشک های مخصوص را دورتادور سالن چیده بودن و قرار بود اون وسط اتفاق خاصی بیفته اول فکر کردم قراره مربی نرمش های خاصی انجام بده یا در مورد چاکراهای بدن صحبت کنه ی جوری که همه را ببینه و مرکز سالن باشه اما بعد وقتی سمت ضبط رفت و صدای اهنگو زیاد کرد تازشم ازون اهنگهای قرو قمبیل دار تازه متوجه شدیم که جریان از چه قراره و اینجا به جاینرمش قراره با رقص بدن گرم بشه 

مربی گفت رقص علاوه بر شادی کمک خوبی به گرم شدن بدن جهت حرکات کشش میکنه ........همه مجبور بودن ی حرکتی از خودشون نشون بدن دوسه تا خانم که ماشالله اماده برای قر دادن اون وسط عرض اندام میکردن منم برای خودم درجا بشکن میزدم   و ی حرکات موزونی از چپ و راست چیزهایی که تو ذهنم بود را نشون میدادم ........خوش گذشت حتی  مربی محترم از روی همون حرکات نه چندان موزون بنده اشاره کرد که میتونم خوب رقصو یاد بگیرم و استعدادشو دارم  (خبر نداره من توی ترم کلاس رقص، شاگرد اول شدم)



2-دیروز به هیبت عروسی اسمونی در اومده بودم با تاجی از گل لباسی بلند و ابریشم گونه به سبکی نسیم روی علف های خیس میدویم با موهایی باز .......دیروز زمان ریلکسیشن خودمو اینگونه میدیدم خوشحال و سبک و رقصان .......


3- بعداز کلاس ی جور غم میاد سراغم   ....شایدم غم نیست ی جور ارامش بیش از حده به شکلی که دلم نخواد با کسی صحبت کنم دوست دارم همونجا بشینم تا همه برن و من تنها باشم یا اینکه قدم بزنم و با کسی حرفی نزنم ....حتی دوست ندارم برم خونه  .....میدونم اینها اثرات همون  انرژی دریافتی کلاسه  و تا یک ساعتی  با من هست ......حتی یکی از خانمهایی که مدت زیادی یوگا کار میکنه میگفت  بعد از کلاس نباید تا  یک ساعت  دوش گرفت چرا؟چون اون انرژی دریافتی میریزه و از بین میره  (حالا نمیدونم این درسه یا نه خانمه میگفت )


4- از زمانی که میرم یوگا با یک مجله ی خوب به نام دانش یوگا اشنا شدم  ......مطالبش  بسیار مفید وخواندنی هستن


5-با تمرکز توی کلاس تونستم برای مامان ،شوشو و سما انرژی بفرستم ......به این میگن قدرت ذهن ......بعد وقتی  از هرسه پرسیدم اعلام کردن در اون ساعت بخصوص حال خوبی داشتن   البته به جز شوشو که  علاوه بر حال خوشش  یادش هم  افتاده که  نماز ش را نخونده (گاهی هم اینطوری میشه دیگه )



۶- خلاصه  اینکه کلاس یوگا بعد از کلاس رق ص شهلا جون  و طراحی خانم امینی  یکی از بهترین اتفاقهای زندگی من بوده و خوشحالم که دارم این کلاسو میرم


نظرات 7 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

خوشحالم برای اینهمه انرژی خوب که داری
خیلی خوبه دوستم
رقص
دوست میدارم

مرسی عزیزم
منم رقصو دوست دارم اما فقط نگاه کنم وگرنه کلی هم خجالت میکشم که خودم برقصم

من چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ http://ghezavathayam.blogfa.com

منم دلم خواست کاش کسی بود دخترها رو ساعتی تحمل می کرد تا من به یوگا برسم

واقعا خوبه من دیدم چند تا خانم بچه هاشونو میارن البته خوب تمرکز خیلی میاد پایین اما اگر واقعا چاره ای نباشه میتونه راه حل خوبی باشه حتما تو هم شروع کن خیلی کمکت میکنه

مژگان امینی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام خیلی خوبه و خوشحال شدم .فعلاً بابای بچه ها را فرستادم کلاس شاید من هم رفتم.

کار خوبی کردید خیلی برای روحیه عالیه فکر کنم برای اقایون واقعا ی امر ضروریه

مژگان یک دنیا عشق شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

بنده رمز شما رو ندارم که

آلما شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

منم رمز ندارم
البته اگه میشه

ریتا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

رمز ندارم....

الهام سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

چه خوب .
منم رفتم تو فکرش که برم این کلاس رو.
به ارامش و تمرکز خیلی نیاز دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد