Before Midnight


میدونین هیچ فیلمی به اندازه  دوگانه Before sunriseو.Before sunset" و فیلم

Eat Pray Love  انقدر روی من تاثیر نذاشته 

ی جوری وجود این فیلمها حتی به نفسم بند شده

جالبه بدونین توی  اون سی روزی که خونه نبودم وقتی برای برداشتن وسایلم اومدم اولین چیزی که برداشتم همین فیلمها بود

این فیلمها به خاطر روندشون نوع دیالوگ هاشون و فضایی که فیلم در اونها جریان داره و البته مهم تر از همه نوع درکشون از عشق برام خیلی مهمن منتقد فیلم نیستم اما خوب به نظرم این فیلمها بایداز 5 ستاره همشو در یافت کنن 


 چند روز پیش  داشتم فیلم دوم از این دوگانه را میدیدم

و در تموم مدت فیلم با خودم فکر میکردم که چی میشد ادامه اش هم ساخته میشد

این فقط ی جرقه بود توی ذهن من .......حتی تبدیل به حسرت هم نشده بود

این جرقه هه مثل تموم اون جرقه ها که یهویی زده میشه و بعد سریع به واقعیت می پیونده اینم تبدیل به واقعیت شد و همون شب  متوجه شدم که انگار سری سوم هم ساخته شده و نمیدونین چقدر ذوق کردم و خوشحال بودم .

مطمئنا فیلم خوش ساخت و درخشانیه











بی صبرانه منتظر م تا فیلم را ببینم .



نظرات 7 + ارسال نظر
hamed شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=9940

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

آلما شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

اون دو تا فیلمی که گفتی ندیدم
حتما می بینم

به نظر من که فیلمهای خوبی هستن انگار خود خود زندگین

روزنامه خبر ورزشی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ http://my90.mihanblog.com

جایزه 100 میلیون تومانی روزنامه بین المللی خبر ورزشی.
فرصت برنده شدن را از دست ندهید.
فوتبالی,ورزشی,غیر فوتبالی و ... شرکت برای عموم آزاد است.

تنها مرجع ثبت نام ,وبلاگ نمایندگی برای ثبت نام این روزنامه میباشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایت و مسابقات
http://my90.mihanblog.com

رها شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

بسیار زیبا هستند مخصوصا before sunrise ( از نظر من) اصلا فقط دیالوگند این دو تا فیلم و من بسیار مشتاق دیدن این before midnigh هستم ...
البته همونطور که خودت گفتی مخصوصا سکانس بلاتکلیف فیلم دوم این حس رو میده که کاش دنباله ای هم داشته باشه...
یکی از مزایا هم همین نه سال واقعی گذشتن هاست! که این دو واقعا بزرگتر و بالغ تر میشن
بی نظیره موضوعاتی رو که در موردش صحبت میکنند و دیالوگ های طولانی و زیبا و پر مغز
ممنون از یاداوری خوبت. سومی رو دیدم خبر میدم.
eat pray love رو <ریالتی که دیدم اصلا اوضاع بسامونی نداشتم و گرفتاری کاریم زیاد بود. یادمه میخواستم بنویسم در موردش اما نتونستم و ...گذشت. عالی بود. جولیا رابرتز بی نظیر بود ترنج اونجا و صحنه ها و مناظر بسیار زیبا. فیلم قوی ای بود. من دوستش داشتم.
ممنون از اینکه دعوتم کردی بیام عزیزم

دقیقا نظر منم همینه اما خوب شما کارشناسانه و استادانه گفتین خیلی خوشحالم کردی

آرزو(همه اطرافیان من) شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ http://ghezavathayam.blogfa.com

دلم فیلم خواست.
نمی دونم چرا تا این دو تا می خوابن منم سریع می پرم تو رختخواب. کاش یک کم بشینم فیلم ببینم

فیلم دیدن خیلی خوبه
میدونی من که همیشه با فیلمهام زندگی میکنم مخصوصا این سه تایی که گفتم اخر زندگین ....

سلام دوست عزیز

انجمنِ هنریِ وبلاگِ گروهیِ کارِخوب عضو میپذیرد ...

از همکاریِ شما قطعن خوشحال خواهیم شد

برای اطلاعاتِ بیشتر و اعلام همکاری به آدرسی که گذاشته شده مراجعه فرمایید

ریتا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

ندیدم ولی دوست دارم با این اوصاف حتما ببینم

حتما ببین دوستم خیلی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد