خوشم میاد1


خوشم میاد وقتی ی ادم جدیدو پر انرژی را  میبینم تا ساعتها بهش فکر میکنم و  انرژی میگیرم

خوشم میاد وقتی میفهمم تصویرم توی ذهن ادمهایی که میشناسنم بسیار پررنگ و خندونه

خوشم میاد وقتی میرم خونه خونه تمیز باشه

خوشم میاد ازینکه برای شام غذای مورد علاقه مهدی را میپزم

خوشم میاد وقتی با دست به رادمهرکم غذا میدم و اونم با ولع میخوره

خوشم میاد چایی دم میکنم و با هر چی غیر از  قند میخورم

خوشم میاد وقتی خرید میکنم کیفم توش پوله

خوشم میاد کارت اعتباری میکشم و جمله خرید با موفقیت انجام شد چاپ میشه

خوشم میاد شارژ پولی موبایلم برای یک ساعت هم کفاف میده

خوشم میاد با سما در مورد هر چیزی حرف میزنم حتی ساعت سه نیمه شب

خوشم میاد وقتی به سحر زنگ میزنم یا سهیلا گوشی جواب داده میشه 

خوشم میاد گاهی در حد مرگ دلم برای مرجانم تنگ میشه

خوشم میاد امروز با ماشین اومدم اداره

خوشم میاد حتی روزه نمیگرم

و حتی مهدی هم روزه نمیگیره  (به خاطرسنگ کلیه )

خوشم میاد دارم با خدا کلنجار میرم

زیر خط به خط قرانشو با مداد خط میکشم

خوشم میاد نمازمو نشسته میخونم

خوشم میاد هوس شنا میکنم

خوشم میاد یوگا میرم

خوشم میاد دمنوش دارچین میخورم

خوشم میاد با مهدی صحبت میکنم واژه عزیزم را میشنون

خوشم میاد سریالهای کره ای جدید میبینم یا حتی درموردشون حرف میزنم

خوشم میاد هوس طراحی میکنم 

خوش میاد یک نویسنده پیدا کردم تا برم و کتابهاشو کلکسیون کنم (هاروکی موراکامی)

خوشم میاد گاهی دلتنگ افرادی میشم که میدونم در  زمان خودشون بهترینم بودن

خوشم میاد ازینکه بامامانم دردل میکنم

خوشم میاد شبها از فرط خستگی بیهوش میشم و فرصت فکر های عجیب غریب را ندارم

خوشم میاد به مدل های mdfآشپزخونه ام فکر میکنم

خوشم میاد بعد از کلاس یوگا، ویترین طلا فروشی ها را دید میزنم 

.خوشم میاد ساعات اداری ماه رمضون 5 ساعت شده

خوشم میاد رادمهرکم غش غش میخنده و منم ذوق میکنم

خوشم میاد از واژه غش سرپا برای خوشی خوشکی های رادمهر استفاده میکنم



خوشم میاد  اینجا رادارم تا  از خوشم اومدنهام بنویسم





پ ن :خوشم میاد که این پست صدمین پست این وبلاگ شد.








نظرات 6 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

ما نیز از اینجا خوشمان میاید.
از داشتن یه دوست شاداب و پر انرژی هم خوشمان میاید

مرسی گلم منم خوشحالم دوست خوبی دارم مثل تو عزیزم

alma چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ http://almaa.blogsky.com

خوشم میاد این پستو می خونم و ازش انرژی میگیرم

منم خوشم میاد ازین کامنت های خوشحال کننده دوستم

الهام پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

خوش باشی همیشه با حس های ابدی و سبز...

ممنون گلم

رها جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

خوشم میاد... منم یه پست اینطوری دلم خواست ...
خوشم میاد ازت ترنجی

پست های اینجوری خیلی انرژی دارن وقتی میبینی چیزهای خیلی کوچیکی هست که بتونن حالتو خوب کنن حس خوبی به ادم میده تو هم بنویس من منتظرم دوستم

مژگان امینی سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

من هم کلاً از همه اش خوشم می آید .

جودی آبوت با موهای مشکی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ http://yekehsasenab.blogfa.com/

اولیییی منممممممم

چه عالی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد