تنهایی

تنهایی چیز غریبیه

بعضی ادمها میان تا تنها باشن

یا اینکه تنها بمونن

بعضی ها عاشق تنهایین

بعضی ها هم ازش فرارین

بعضی ها هم برای داشتنش ارزو میکنن

من خودم یکی ازون ادمهاییم که همیشه تنها بودم

تنها زندگی کردم

تنها فکر کردم

تنها راه رفتم

ناخواسته بوده

اما مداوم وهمیشگی

از وقتی یادمه

از اون موقعی که دانشگاه قبول شدم تا زمانی که فارغ التحصیل بودم یا حتی اومدم سر کار

یا زمانی که ازدواج کردم 

که بعد از کار و اومدن به این شهر و متعاقب اون ازدواج کردنم  به مفهوم تنهایی ام غربت هم اضافه شد

که ی جورایی غربت هم برادر تنی تنهاییه

بعله داشتم میگفتم 

ی زمانی فکر میکردم ازدواج برای رفع تنهاییه فردیه

برای رفع تنهایی فکر کردناته یا راه رفتنات

یا تنهایی خندیدنات

یا حتی گریه کردنات

اما به تنها چیزی که فکر نکرده بودم این بود که

به اندازه الانم تنها باشم 

این نوشته گله گذاری نیست

این نوشته حتی از بد بودنهای تنهایی هم نیست

چون من یکی از همون ادمهام که بی نهایت تنهایی ام را دوست دارم

و ازش لذت میبرم

باهاش دوستم

میدونین حتی گاهی دلتنگش میشم 

این تنهایی واقعیت بزرگیه توی زندگی من که میتونم برای اثباتش ده ها مثل بزنم

اما 

اینها همه بهونه است

برا ی

اینکه بنویسم

بعد از مدتها فکر میکردم

برای مدتی حداقل کم

در محیط کارم

تنها نیستم

و همکاری دارم

همکاری که دوستش دارم

و خودم انتخابش کردم

همکاری که میتونم بهش اعتماد دارم

به صداقتش و درستکاری اش

به لحظات خوبی که با هم داشتیم

به صبحانه های بامزه ای که خوردیم

یا اتفاقهایی که تجربه کردیم

اینها را نوشتم که بگم برای مدتی هر چند کوتاه در محیط کارم معنای تنهایی از بین رفته بود

با وجود همکارم

تنهایی های اداره ناپدید شده بود

اما

حالا

باز منم تنها

و ازین تنهایی

اصلا خوشحال نیستم 





نظرات 5 + ارسال نظر
الهام شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

تنهایی مونس لحظه های شاعرانگیه، لحظه ی بزرگ شدن و با خود آشنا شدن، تنهایی گاهی زخم می زنه و حسرت ها رو بارور می کنه اما تنهایی تنها چیزیه که مرگ نداره!!
نبینم تنها باشی عزیزم!

منم تنهاییهامو دوست دارم همیشه نه اما خوب گاهی حتی فکر میکنم وجودشون لازمه

سارا(خلوت انس) یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://khalvateons67.blogfa.com/

یه جور تنهایی هست که اصلا قابل تحمل نیست!

مثل؟

ریتا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

کتل خیلی عالی بود که اونم جدیدا طعمش به خوبی قبل نیست!

؟کتل چیه؟

ریتا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

امیدوارم زودتر یه همکار خوب بیاد... اینهمه ناراحتی برای یه همکار؟ من زیاد با همکارام جور نیستم... یعنی جورم ولی صمیمی نیستم که با هم بیرون بریم و بریم خونه ی همدیگه!

ایشالله .....
میدونی اینکه بالاخره همکاری داری که میتونی خیلی روش حساب کنی و بخشی از مسولیتهاتو به عهده بگیره خیلی خوبه چرا بد باشه ؟
الان من توی اداره تنهام و برای مرخصی گرفتن هم مشکل دارم

رها دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

گاهی که باید کسی باشه که هواتو داشته باشه ، نیست و تنها میمونی
گاهی هم که نیاز داری تو تنهایی بمونی، هی آدم های جورواجور الکی دوروبرتند ...

دقیقا میبینی رها ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد