ما با هم قهریم ......حرف هم نمیزنیم !





جالبی زندگی اینه که

همیشه جریان داره 

فرقی نمیکنه تو خوشحال باشی یا غمگین

فرقی نداره که مثلا سه روزه با شوهرت قهری یا آشتی

این زندگی هنوز که هنوزه جریان داره

و شاید برای من و مهدی

تنها معنی زندگی توی لبخندها و شیرین کاری های پسرکمون  خلاصه بشه

تو غر غر کردنهاش یا آب بازی هاش

توی دور زدنهاش با ماشین یا قربون صدقه های یواشکی و بی صدای ما دوتا براش !

خلاصه خواستم بگم ما هنوزم با هم قهریم

حتی اگه من برای اولین بار البالو پلو پخته باشم

و در تنهایی و سکوت مثل دوتا بیگانه باهم بخوریمش

یا مهدی ماشینی که به اسم منه را فروخته باشه 

و ازم تقاضای یک ساعت مرخصی برای انتقال سند را بکنه

و  یا اینکه موقع زدن  واکسن  ۱۸ ماهگی رادمهرک باشه

و یااینکه دوتایی چیلیک چیلیک راه بیفتیم و برای خونه کفپوش انتخاب کنیم !



همیشه همینطوره

زندگی جریان داره

حتی اگر ما دوتا

باهاش جریان نداشته باشیم!





+ آلبالو پلو خیلی خوشمزه بود انصافا!

مهدی همشو خورد حتی یک تشکر هم نکرد



+میخوام برای کفپوش خونه از تایل استفاده بکنیم ی چیزی توی مایه های پارکت اما مدل پلاستیک فشرده pvc اگر اشتباه نوشتم ببخشید این چیزی بود که خود فروشنده گفت و منم خیلی دوسشون داشتم .




+ دنبال یک مشاور خوب میگردم برای راهنمایی و کمک در خصوص خانواده پرستی و جنون مهدی به اهل بیتش ......






 


نظرات 4 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

فکر کنم اینم بد نیست که زندگی جریان داره.باعث میشه ما خیلی چیزا رو فراموش کنیم یا تحمل کنیم
یا حتی همین جریان زندگی لحظه ای مارو از حال خودمون بیرون بیاره.به واسطه بچه ها . کار ......
اون پلاستیک فشرده ها نصبشم راحته.من تو اداره همسر دیدم.فکر کنم تمیز کردنشم خوب باشه
این خانواده پرستی مردا تو ایران بعد ازدواج درمان نداره بخدا

خوبیش فقط همینه .....فراموشی تحمل و یا شاید به مرور زمان عادت
اره منم تایلهارو خیلی دوست دارم خیلی شیکند
شوهر من جنون خانواده داره دیگه از حد پرستش گذشته خواهر من

خرید اینترنتی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

جکی چان سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

آلما شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ

اره زندگی در جریانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد