رئیس جدید....



هنوز رئیس جدید را ندیدم ....چیزهایی درموردش شنیدم اما خوب چون ایشون رئیس حوزه ما هستن و اصولا رئیس اداره من نیستن هنوز موفق به رویتشون نشدم .........قد کوتا تپل و گرد کچل با کفشهای کتانی و شلوارر پارچه ای  اخم های گره خورده و بسیار غضبناک .....اینها مشخصاتی بودن که در اولین رونمایی ایشان از این اداره توسط همکار محترممان صورت گرفت دقیقا همان روزی که بنده به خاطر مسافرت بودن توبیخ شدم  ایشون فرمونده بودن به این خانم (منظورش منم )بگید اگه قراره اینطوری بیاد اداره اصلا نیاد!و حسابی از اداره و همکار محترم و رئیس پ محترممان زهر چشمی گرفته بود !

منم فقط دوباری باهاشون  تلفنی  صحبت کرده بودم  که برخلاف تعاریف دهشتناک همکاران محترم. من در لحن کلامشون اصلا و ابدا خشونت ندیدم حتی وقتی به دروغ گقتم پسرم بیمار بوده و مرخصی گرفتم کلی تاکید کرد که مراقبش باشم و ازین حرفها  و تازشم به نظرم حتی مهربون اومد!

اون روز رئس پ داشت با این رئیس جدید تلفنی در مورد یک سمیناری که قرار بود هم من درش شرکت کنم هم رئیس پ صحبت میکردن خوب من کلا حوصله شرکت در سمینارهایی که با بحث تودیع و معارفه باشه و ی مشت حرف به درد نخور توش مبادله بشه واخرش هیچی به هیچی را ندارم واسه همین برای رئیس پ نق و نوق میکردم که نمیام  اونم تماس گرفته بود که ببینه اصلا وجود من الزامی هست یا نه؟(اداره  را حال میکنین !)

خلاصه صحبت به اینجا رسید که بنده نمیتونم توی جلسه باشم رئیس جدید هم گفت موردی نداره شاید جلسه بیفته چهارشنبه ینی فردا که بازم من گفتم نمیتونم بیام و ثبت نام دانشگاه دارم که بازم جناب رئیس جدید گفت موردی نداره و چند تا سوال از رئیس پ درمورد من و رشته مقطع تحصیلی پرسید که دیدم رئیس پ گوشی را داد سمت من .....

جناب رئیس جدید بعد از سلام احوالپرسی گفت خوب بگو ببینم چی قبول شدی ؟چه گرایشی؟و کدوم دانشگاه؟

و در کمال ناباوری متوجه شدم  که بنده همون رشته و گرایشی و دانشگاهی را اوردم که جناب رئیس جدید در حال تحصیله و کلی ابراز خوشحالی فرمودن از قبولی بنده و اعلام کرد که حتما حتما اساتیدمو بهش بگم  تا نظرشو بهم بگه


حالا فک کنین بنده با رئیس نادیده ام که طبق تعاریف بسیار خشانت بار هم هست و حتی یک عدد توبیخی توپ هم ازش گرفتم  قراره همکلاسی بشم و از همین الان دارم فکر میکنم نمیتونم برم مرخصی و بهش هم گزارش ندم




+ فردا ثبت نام دارم .... به احتمال زیاد به هفته اینده موکول میشه.




++ دانشگاه پردیس اصفهان هم رشته مارا بدون کنکور میگیره اما بسیار پرهزینه است حتی از آزاد هم بیشتر اما مهدی میگه اگه دوست داری بری من حرفی ندارم هردوتامون بیشتر تلاش میکنیم و پولشو جور میکنیم اما خودم به خاطر هزینه اش راضی نمیشم تازشم برم پردیس دیگه با رئیس جدید_دلبند همکلاس نیستم خوب 






نظرات 4 + ارسال نظر
جودی آبوت با موهای مشکی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://judylonglegs.blogfa.com

تو هم خوشگل شانسی هااا
مثه من!

سارا(خلوت انس) چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

هیچ وقت رئیس ها رو دوس نداشتم. نمی دونم چرا؟

این رئیس ما که اخرشه ......اصلا معلوم نیست چجور اخلاقی داره

ریتا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

تبریک بابا خرخون! به سلامتی...

ممنون ....

ریتا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ق.ظ

رئیس ما اخلاقش خوبه ولی هر کاری رو با بدترین روش انجام میده و آدم کلافه میشه

دقیقا............این روسا چرا اینطورین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد