علیرغم میلم تصمیم بر این شد که امسال دانشگاه ثبت نام نکنم


خوب وقتی همه چیز را سبک سنگین میکنم میبینم این منطقی ترین راه ممکنه از یک طرف بحث اماده سازی خونه  و جابجاییمون هست که دستمون را از نظر مالی خیلی خالی میکنه و از طرف دیگه  رادمهر هست و شیر خوارگی اش که جدیدن خیلی وابسته تر شده و هر چی سنش بالاتر میره  انگار وابستگی اش بیشتر میشه و همین طور شیر خوردنش قبلتر ها اصلا نمیگفت مامانم کیه بابام کجاست ...حالا هر روز با گریه میره مهد و اینم شده یک دغدغه واسمون

یکی دیگه از دلایلش مسیر طولانی دانشگاه خوراسگانه که با خونه ما با احتساب ترافیک وجابجایی شهر به شهر  سه ساعتی میشه که من باید برم اصفهان و ازونجا برم خوراسگان اینم توی شرایطی که ماشینمونو برای خونه فروختیم سخته  (البته یه دونه هاچ بک کوچولوموچولو هم هست که مال برادر مهدیه و فعلا دست ماست)

دو شب پیش با مهدی کلی حرف زدیم و شرایطمونو سنجیدیم  .... نظر مهدی اینه که فعلا نرم دانشگاه خودمم مرددم شرایط بالا را که میبینم علاوه بر گفتمان نه چندان دلچسبی که با رئیس جدید داشتم وکلی پشیمونم کرد (این رئیسمون جدن ی چیزیش میشه نه به اون روز که کلی ابراز خوشحالی کرد نه به چندروز پیش که اساسا حالمو گرفت و گفت با کارت چی کار میکنی شما که همکار هم نداری) عقلمم میگه که اصلا شرایط خوبی ندارم اما از طرفی دوست دارم برم دانشگاه ازین حال و هوا در بیام با اتفاقهایی که افتاد و رفت و امدهامون  میگم برم دانشگاه اوضاعم سروسامون میگیره و خودم ی برنامه دارم و پیشرفتی هم هست ووووووو خلاصه این چند روز همش از نظر ذهنی درگیرم و وسواس فکریم ام هم توی این مورد تشدید شده و حتی شبها هم خواب ندارم .......




+البته ثبت نام نکردن امسال دلیل بر حذف نامم نیست ....سال دیگه میتونم مجدد همین رشته را ثبت نام کنم فقط باید شهریه ثابت دو ترم را پرداخت کنم .







                   امام رضای عزیزم ......امام مهربونم ......تولدت مبارک







نظرات 2 + ارسال نظر
مژگان یک دنیا عشق سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

نمیشه ثبت نام کنی مرخصی بگیری ترم یک رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین کارو میکنم

ریتا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

خیلی دوره که... خب البته سخته... حتی سال دیگه... ان شاء ا... سال دیگه رادمهر بزرگتر میشه و شرایطت بهتر میشه

برای کارم این مدرک خیلی لازمه برای همین خودمم دوست دارم امسال برم تا زودتر بتونم مدرکشو بگیرم اره سخت که هست اما خب چی کار میشه کرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد