اپن میزنمای ما!

دیروز رفته بودیم دیدن خونه جدید

داشتن  کابینتهای اشپزخانه اش را کار می گذاشتن 

و نقش من در  انتخابات اشپزخانه ای جز انتخاب رنگ چیز دیگری نبوده است .....مدل و نوع چیدمان را خود اقا ام دی افی  تز داده است (خوش سلیقه بود ما هم بهش اطمینان کردیم ) البته ناگفته نماند مدل آرگ را هم من انتخاب کردم

حالا آقای ام دی افی با مهدی هماهنگ بودن که به جای اپن ،میزنهارخوری قرار بدن  چون هر دوتا متفق القول هستن که اشپزخونه ۱۵متری کوچک است و جای یک میزنهارخوری دونفره را ندارد

ومن البته صد در صد مخالف بودم

 چون به اعتقادم میزنهارخوری محلی است برای غذا خوردن و گپ زدن جایی برای دور هم نشستن و از باهم بودن لذت بردن و کیف کردن از غذایی که میخوری تازه میزنهار خوری باید جایی باشه دم دست خانوم خونه مثلا ظرفی داری میشوری و جا کم میاری بزاری روی میز نهارخورییا سبزی میخوای پاک کنی یا برنجی چیزی ......و البته که این اپن فانتزی خونه ما که همه نوع نقشی داره جز جایی برای موارد بالا با اعتقاد بنده در تناقضه 

اما مخالفت من روی نظر غالب اقایون تاثیری نداشت .....منم پافشاری نکردم دوست داشتم مهدی سهمی در انتخاب اشپزخانه زنانه من داشته باشه و این سهمش با تموم بد امدن من از اپن میزنما ،نصیبش شد.

حالا دیروز مهدی هم با دیدن فضای نسبتا مناسب اشپزخانه و  فضایی که میشد بهتر ازش استفاده کرد و فقط جنبه تزئینی نداشته باشه  پشیمون بود (اخه میتونستیم به جای اپن میزنما سه تا کابینت اضافه کنیم  و یک میزنهار خوری چهارنفره هم توی اشپزخونه قرار بدیم )امادیگه پشیمونی  سودی نداشت

چرا که تعویض اپن معادل پیاده شدن یک میلیون تومان اضافه است و بلااستفاده ماندن اپن قبلی ......

خوب مسلمه که دلم میخواست اپن عوض میشد و یا حتی اینکه با خودم کلنجار میرم که کاش بیشتر اصرار میکردم و عقلمو دست اقایون نمیدادم اما میدونین واقعا هم ناراحت نیستم به نظرم این اشپزخانه فسقلی ما ی جورایی مشارکتی شد و همین که مهدی هم بتونه نظری بده و خوشحال باشه که نظرش عملی شده ارزشو داره .

به قول مهدی تا چن وقت دیگه ی کاریش میکنیم تغییرش میدیم و تنوعی هم داریم

و من دارم سعی میکنم که این اخلاق بدی که دارم که  اگر از چیزی خوشم نیومد  پس استفاده اش نکنم را کنار بزارم

دوست دارم از همین جا از خونه جدید از اپن باب میل مهدی که اعتقاد داره اشپزخانه باید بزرگتر به نظر بیاد تا دو سه نفر توش جا بگیرن روی رفتار ها و اخلاقهای خودم تجدید نظر کنم شاید سخت باشه اما خوب بالاخره باید ی جایی ی کاری برای خودم بکنم تا بتونم با حس بهتری به خونه و اشپزخونه ام نگاه کنم که  اگه به خودم باشه اونقدر دل دل میکنم و خودخوری که اخرش میبینم سالها تو خونهه زندگی کردم و هیچ لذتی نبردم هیچ کیفی نکردم و همه اش غر غر کردم


نظرات 3 + ارسال نظر
ریتا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ

هیچ میدونی که آشپزخونه 12 متری اصلا فسقلی نیست؟
مبارک باشه... به سلامتی. خونه نوساز خیلی خوبه

اره بابا من که میدونم اما مهدی هی میگه کوچیکه تازه 15 متره من فکر میکردم 12 متره ...اونقدر غصه میخوره که چرا خونمون اپارتمانیه و ویلایی نیست فکر کن

مژگان امینی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

مبارکه
واقعاً فکر می کردی کوچیکه ؟
پس بیا آشپزخونه ی ما را ببین.
خیلی خوبه یک چیزی برای عوض شدن و تنوع داشته باشید.

به نظر من اشپزخونمون مناسبه هم تعداد کابینتهاش و هم فضایی که داره اما مهدی فکر میکنه کوچیکه کلا اون خونه 95 متری را هم به نظرش کوچیک میاد

mahtab یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

مبارکه عزیزم
ایشالا به سلامتی
راستی شما کدوم شهر اصفهان زندگی میکنین؟

مرسی خانمی
درواقع هیچ کدوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد