تفریح در میان اسبها

این اخر هفته یکی از بهترین  آخر هفته های من ومهدی و رادمهر بود .همه اصفهان بودن و فقط من ومهدی اینجا مونده بودیم و سعی کردیم بهمون خوش بگذره و از امکاناتمون استفاده کنیم .برای همین رفتیم باشگاه سوارکاری و اسبهای محترم را دید زدیم رادمهر هم که حسابی ورجه ورجه میکرد و بین اسبها می دوید اونها هم بچه های خوبی بودن باهاش کاری نداشتن .



 


من ازین اسبه خیلی خوشم اومد نژادش عرب بود و کلی هم  پسر خوبی بود با رادمهر خیلی مدارا میکرد 




این رادمهرک حسابی به اسبها نزدیک میشد و باهاشون هم حرف میزد





اینجا هم یک مادر و فرزند بود که مادره نمیگذاشت کره اش ازش شیر بخوره و تا ما اونجا بودیم ی چندتایی جفتک پرونی هم کردن و منم کلی جیغ جیغ کردم



اینم کره اسب کوچولو که مامانش از شیر گرفته بودش (قابل توجه اقا رادمهر که باید کم کم از شیر گرفته بشه )



خلاصه خوش گذشت جای همه دوستان هم خالی


راستی اینم عکس ی دونه از کیکهام که خیلی هم خوشمزه شده بود و اینکه بنده همچنان دارم روی پروژه  کیک پزوندن کار میکنم  و تنها غصه ام  اضافه وزنمه که وقتی کیک میپزم و خودم تست میکنم خوب نمیتونم تا اخرش بخورم و هی کیک را با غصه میخورم 



(الکی گفتم من اصولا واسه خوردنم هیچ وقت غصه ای ندارم گور بابای اضافه وزن  )



پ ن :

یک پست نوشتم برای علت دلتنگی ام که خداروشکر همون روز رفع شد اما دلم نیومد این عکسهای خوشگلو نزارم و بشینم از غصه هام بنویسم انشالله یک فرصت دیگه علتشو مینویسم .







نظرات 6 + ارسال نظر
مژگان امینی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
عجب عکس هایی !
منم از این باشگاه ها می خواهم.

تشریف بیارید اینجا در خدمتیم
اونقدر این اسبها بچه های خوبی بودن

مژگان امینی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

خیلی دلم می خواهد شهرکرد را ببینم.بچه ها بر خلاف من و همسرم از مسافرت خوششان نمی آید.

شهر اروم و خوبیه ....ساکت با هوای تمیز
من حال و هوای الانشو خیلی دوست دارم

ریتا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

وای خدا... رادمهر چه حالی کرده. حسین انقدر جک و جوونور از هر نوعش رو دوست داره! یه گربه یا پرنده ببینه دیگه ول کن نیست!

اینا چرا اینطورین ریتا ؟اصلا از هیچی نمیترسن به خدا رادمهر کم مونده حضانت گربه محلمونو به عهده بگیره فکر کن !

الهام یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

همیشه به شادی و گردش باشین عزیزم.
دلت هم هیچ وقت دیگه نگیره. شاد باشی به شیرینی همون کیکی که پختی.

ممنون عزیزم
شاد باشی دوستم

الما سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ

خوب خانم عکس کیک میذاری ما بی جنبه ایم و هوس می کنیم دیگه

من خودمم بی جنبه ام اخه هر وقت میبینمش هی میگم برم عصری درست کنم بخورم بعد فقط یاد اضافه وزن که می افتم یکم وجدان درد میگیرم

رها یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

اصلا عالی!
خیلی بهم چسبید ...عکسها رو میگم و کیک هم نوش جونتون
خیلی...
و همین که با این وروجک مدارا کرده باید اون اسبه نشان صبوری رو دریافت کنه از دستان شما
کیک هم نوش جان

ممنو رها جون
انصافا کیکه طعمش عالی بود جاتون خالی
اره به اسبه باید نشان صبوری و محبت بدن اخه نمیدونی رادمهر چی کارشون میکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد