پوشک گرفتن رادمهرک آرزوست..................

دغدغه بزرگیه  

پوشک رادمهرکو میگم 

این روزهام فکرم درگیرشه  

چطوری و از کجا شروع کنم 

اقرار میکنم تا الان خودم نخواستم که این کارو انجام بدم و ازین بابت خیلی هم راحت بودم اخه خوب اون طوری باید همش توی دستشویی بشینم تا اقا موافقت کنن و ی نیم بندی جیش بفرمایند که اونم اصلا ابدازیر بارش نمیره علتشو نمیدونم بعدش خودش میاد بیرونو میگه مامی .....مامی ام کن 

این جوریش دیگه واقعا نوبره

بچه ای بخواد مامی باشه  

دیشب براش شورت آموزشی خریدم توش حوله اییه و بیرونش پلاستیکی ازون خوشگلاشم خریدم که خوشتیپ باشه و دلش بخواد بپوشه 

ینی موفق میشم ؟

به زودی زود؟

بدون دردسر؟

بدون خستگی مفرط؟

میشه ؟

.

.

.اینا فکرهای منه برای مسئله مهم پوشک ........... 

مطمئنا سختی داره باید صبرم زیاد باشه و البته بتونم خودمم توی دستشویی بند بشم  اما در اخرش این اقا  رادمهرماست  که باید تسلیم بشه و از پوشک عزیزش کنده  



پ ن :دیروز من و رادمهرک برای اولین بار با هم مثل دوتا مادر و پسر خوشگل و خوشتیپ رفتیم کافی شاپ تادر مورد مسئله مهم پوشک شورو مشورت کنیم  

 

 




نظرات 1 + ارسال نظر
ریتا شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ http://rita90.persianblog.ir

آخه مگه با بچه هم میشه رفت کافی شا| همش با صدای بلند حرف میزنه و سکوت اونجا رو به هم میزنه! اینم یه تجربه است. شاید رادمهر ساکته ولی با حسین که نمیشه رفت!

اره بابا رادمهر هم اونقدر صدا کرد اقای کافی شاپی دعواشم کرد بچه رو
اما مگه از رو میرفت رادمهرک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد