برنامه های خوبی برای خودم دارم  

ی فکرهای خوب خوب 

ی اتفاقاتی توی اداره افتاد منم خیلی ناراحت شدم   

حتی غصه هم خوردم  

آخرش فکر کردم خوب دست دست بالاش قراره چی بشه  

بهش فکر کردم دیدم هر چی پیش اومد خوش اومد دیگه

 باید همه چیزو به فال نیک بگیرم 

من تصمیم دارم زندگیمو عوض کنم 

تصمیم دارم شاد زندگی کنم و از زندگیم لذت ببرم با شوهرم و پسرم   

پس به جای ناراحتی در مورد کارم فکر کردم باید ی کار دیگه ای بکنم 

ی هدفی دارم  

دارم تصویر سازی ذهنی میکنم براش  

خدا هم بهم کمک میکنه مثل همیشه 

مطمئنم 

دانشگاه رفتم برای ثبت نام  

فردا ثبت نامم قطعی میشه  

ازین بابتم خوشحالم  

رشته خوب و راحتیه  

به درد زندگی و برنامه ریزی هم میخوره  

کلی بهم انرژی مثبت دادن موقع ثبت نام  

چهارشنبه پنج شنبه و جمعه ها کلاس دارم  

عملا تعطیلی بی تعطیلی  

اما خیالی نیست 

برای موفقیت یکم باید سختی کشید دیگه  

این روزها با تموم خستگی جسمی و سردردهای ناشی از بی خوابی  

اما با انرژی های مثبتی که به خودم میدم و راهکارهای  دکتر خان  

خیلی خوبم  

انشالله بهترم میشم   

 

 

پ ن :(اون رئیس جدید بود براتون گفتم خیلی خیلی عوضیه  

مزخرف تر ازین آدم به عمرم ندیدم  

همون برام این مشکلارو بوجود اورده )

 

نظرات 3 + ارسال نظر
mahtab چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ

انرژی های مثبتت بی پایان
اهدافت محقق و
لبتون خندون

ریتا سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ق.ظ http://rita90.persianblog.ir

سلام خانومی. من هر دو تا پستت رو خوندم نه به اون انرژی اولی نه به اعصاب خوردکنی دومی! میدونی این دانشگاه های پولی همینجوریه! نباید از این دانشگاه توقع داشته باشی چیزی یادت بدن! فقط میتونی توقع داشته باشی که بهت مدرک بدن! که میدن! نگران چی هستی؟ منم راستش چون قصدم مدرک گرفتن خالی نیست تا حالا نرفتم برای ارشد. همه همکارام دارن میخونن یا مدرکشونو گرفتن! ولی من هنوز اقدامی نکردم!

خوب میدونی من خودم لیسانسم دانشگاه ازاد بود اما خوب انصافا استادهای خوبی داشت و خوب اموزش میدادن اکثر بچه های ما دانشگاه دولتی برای ارشد میرفتن اما اینجا واقعا ی چیزی میگم ی چیزی میشنوی....

ریتا چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ب.ظ http://rita90.persianblog.ir

غصه نخور خانومی. ببین اگر برای شغلت خوبه تحملش کن!

میگن غیر مرتبط نیست اما خود مدیریت دولتی بهتره ....تازه ی چیز دیگه ای که متوجه شدم اینه که ما ها دوباره قراره قراردادی بشیم این ینی استخدادم هیچی مدرک هم هیچی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد