دانشگاه و استاد فلسفه!

دانشگاه اصلا با اون تصاویر رویایی من جور نبود  

دقیقا روز اول چیزی دیدم عجیب و غمناک 

استادی که با مدرک دکترای فلسفه اش ریاضی درس میداد 

چقدر هم بد 

اگه بگم همون شب دو ساعت گریه کردم شایدم بیشتر دروغ نگفتم  

اگه بگم چه اون شب و چه حتی الان هنوز در ماندن یا انصراف دودلم دروغ نگفتم 

هر وقت یادم به استاد فلسفه می افته اشک ریزون میشم 

اخه حل کردن یک مساله یا بهتر بگم جادادن چن تا عدد توی یک فرمول طول و دراز مگه کاری هم داره که اینها ناتوانند از انجامش 

بچه های کلاسم اکثرا خانمهای جا افتاده و اقایون پا به سن گذاشته ان 

هم سن و سال خودم فقط ۵ یا شادم ۶ نفر بیشتر نباشه  

خلاصه  

اینکه اصلا و ابدا ازینکه رفتم این رشته رفتم دانشگاه راضی نبودم 

فقط ی بخش ارام کننده داره 

اینکه حداقلش خیالم از بابت مرتبط بودن رشته ام با نوع کارم راحته  

همین و بس ! 

 

 

پ ن :حتی انرژی های مثبتم تفکر مثبتم و دلداری های مهدی هم برای چشم بستن از استاد فلسفه زاغارتی که حتی بلد نیست یک فرمول ریاضی را با ماشین حساب حل کنه اثری نداره!

نظرات 6 + ارسال نظر
نماینده رسمی الکسا در ایران شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ http://iAlexair

www.iAlexa.ir
یک تیر و 2 نشان !!!

1- کسب درآمد
لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!
کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه
پرداخت منظم و تضمین شده

2-افزایش بازدید واقعی
افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
قانونی شرعی حلال
مورد تایید الکسا
مورد تایید گوگل وبمستر

عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

قرعه کشی با هدایای واقعا نفیس
هر 5000 تومان خرید شارژ آنلاین1 امتیاز
دوچرخه کراس+لوازم خانگی کنوود+لوازم خانگی مولینکس+ ساب ووفر پایونیر + تلویزیون سامسونگOLED

بازدید بیشتراعتبار بیشتر موفقیت بیشتر شما


www.iAlexa.ir

مژگان امینی چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ب.ظ http://mozhganamini. persianblog.ir

سلام ترنج عزیز
حالا ما دلداری و انرژی مثبت نمی دیم ولی به نظرت چکار کنیم؟

دقیقا دارم به همین موضوع فکر میکنم که چی کار کنم

ریتا سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ق.ظ http://rita90.persianblog.ir

در مجموع خوبه برای شغلت خوبه! کلاسها رو هم اگر واقعا چیزی یاد نمیگری بپیچون و نرو که وقتت تلف نشه و حرص نخوری!

دارم بررسی یکنم ببینم چطوریه واسه کارم ...
کلاسهارو هم نمیشه پیچوند اینا خیلی جدی گرفتن

رها سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

ترنجی عزیزم دلتنگیو ناراحتیت قابل درک هست خانوم

مژگان امینی شنبه 24 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ http:// mozhganamini. persianblog.ir

عکس رادمهر را نمی ذاری؟
دلمان برایش تنگ شده.

چشم در اولین فرصت میزارم

الما یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد