پاییز دوست داشتنی من !




1-اینجا پاییز خیلی زیباست خیلی دیدنی

من اولین فصلی را اکه برای زندگی  اینجا تجربه کردم پاییز بود (البته اگه اون یک ماه شهریور که در رفت و امد بودم را قلم بگیرم)

اون موقع ها خونه ای داشتم به رنگ سبز با پنجر هایی به رنگ سبز  ......در خونه هم سبز بود پنجره اشپزخونه سبز رنگ ما  که تنها راه ارتباطی من با بیرون خونه هم بود ،فاصله ای به کف زمین نداشت منم تنها مبل تک نفره  خونم

را میکشیدم توی اشپزخونه روبروی پنجره و باریدن برفهارو تماشا میکردم

پاییز را تنهایی اون طوری هیچ وقت دیگه تجربه نکردم اما بازم هر پاییز و هر بارش برفی منو یاد آبان ماه 1385 و خونه نقلی سبز رنگ میندازه .


2- رادمهر هم مثل من عاشق برفه

عاشق برف بازی

دیشب با کلی گریه اوردیمش خونه با لپهای قرمز و دستهای یخ زده

صبح هم به عشق برف برخلاف همیشه اماده برای رفتن به مهد بود بدون هیچ گریه و نق نقی که جدیدا موقع مهد رفتن زیاد انجام میده


3- برای اولین بار در عمرم به یک مهمونی زنانه همسایگی رفتم ! دو تا خانوم خوب و مهربون طبقه های بالایی ماشالله اطلاعات داشتن ها ...... فکر کنم به اداره اطلاعات ساختمونمون راه پیدا کردم فکر کنین تموم دو ساعت مهمونی را در تاریکی مطلق با نور چراغ قوه نشسته بودیم و غیبت میکردیم



4- فکر میکردم بهترین کار این روزهای من رفتن به دانشگاه و ادامه تحصیله اما وقتی تصمیم گرفتم انصراف بزنم دیدم کارهای بهتر تری هم برای من هست که انجام بدم

.......بعله انصراف زدیم .





نظرات 4 + ارسال نظر
رها دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ق.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

مهمونی زنونه گاهی میچسبه.
ببوس گل پسر برفی مو!

خوب بود با اینکه من زیاد ادم رفت وامدی نیستم اما تنوعی بود برای خودش

ریتا سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:15 ب.ظ http://rita90.persianblog.ir

سلام خانومی. پستت رو دو سه روز پیش خوندم وقت نکردم کامنت بذارم. خیلی به رادمهر حسادت کردم. اینجا هیچ برفی نمیاد تا باهاش بازی کنیم. بگو جای ما رو هم خالی کنه!

اشکان پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:52 ب.ظ http://1person.blog.ir

بهترین فصل شهرمون هم همین آذره
هوا بهاری و دلچسب :)

مژگان امینی یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

چه خوب که برف دارید و برف بازی می کنید

فعلا که دیگه برف نداریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد