خونه جدید

به خونه جدید نقل مکان کردیم  

حس خوبیه خونه داشتن  

اینو حتیمهدی که که اصلا موافق نبود به این زودی ها بریم میگفت  

برای اون حس ارامش داشت  برای من رسیدن به ارزوی دیرینه  

با اینکه من تا الان هیچ وقت بی خونگی را تجربه نکرده بدم حتی توی ۵ سال مستاجری هیچ وقت غصه اسباب کشی و داشتن صاحبخونه بد را نخورده بودم اما بازم خونه خود ادم چیز دیگه اییه حتی اگه حالا حالا ها کار داشته باشه واسه تکمیل شدن  

جاگیر اما نشدیم  

خونه قبلی را هنوز تحویل ندادیم(میگم صاحبخونمون خوب ادمی بوده ها ) 

واسه سر کار اومدن هم ی کوچولو مشکل دارم راه دور شده و ماشین و تاکسی هم اونجا اصلا وجود نداره و دو سه باری که مهدی نبود من مجبور بودم با واحد بیا ادره که اینم تجربه بامزه ای بود  

به بهونه ساعات تردد واحد صبحها با خانومهای همسایه اشنا میشدم و یکمی اطلاعات ازشون میگرفتم  

خوب همین چیزها جالبیه خونه جدیده اما دو تا چیز بانمک هم داره یکی تراسشه که چون حیاط نداریم اونو مرتب کردیم و حتی موکتش کردیم رادمهر میره توش راحت بازی میکنه و یکی دیگه کوچیکی و جمع و جوریشه که وقتی یک لامپ روشن میکنیم کل خونه روشن میشه و دیگه نیازی به روشن کردن لامپهای دیگه نیست  (الان دقیقا متوجه شدین من اصفهانیم نه !)  

 

پ ن :من استعداد غریبی برای نچیدن خونه دارم اصلا انگار این همه ذوق و شوق برای رفتن توی خونه جدید با این استعداد غریب به فنا رفته ....به نظرتون چی کار کنم  

اصلا بلد نیستم باید چطوری یکی خونه شیک ومرتب داشته باشم و اگر کسی بیاد و حتی یک گلدون جابجا کنه برام انگار این خونه ازین رو به اون رو میشه  

 

................................. 

 

راستی من اصلا نمیتونم کامنت بزارم کسی میدونه چرا

نظرات 8 + ارسال نظر
خرید آسان سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ق.ظ http://easy-buy.eshopfa.biz

مانتوی بهاره طرح تارا 49هزار تومان

هندزفری تغییر صدا 20هزارتومان

نایسر دایسر پلاس: فقط 60 هزارتومان

رخت اویز جادویی واندرهنگر : 12 هزارتومان

آبمیوه گیری پرو وی جویسر: 65 هزارتومان

ساعت کاسیو ادیفایز ضد آب : 39 هزارتومان

فلاسک فندکی ماشین فقط 20 هزارتومان

تاتو شیمر : 15 هزارتومان

چسب لاغری اسلیم پچ گیاهی : 35هزارتومان

گچ مو هات هیوز: 25هزارتومان

دستگاه سفید کننده دندان فقط 20 هزارتومان

ساعت مارگاریتا بند چرم: 20 هزارتومان

ساعت الیزابت بند چرم 20هزارتومان

الما چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ

مبارکه خونه نو خانووم

mahtab مامان علیرضا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ق.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
به مبارکی ان شاءالله

بیام برات بچینم؟ انقدر دوست دارم

darya یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:35 ق.ظ http://daryamoradi

سلام گلم.مبارک باشه میخای بیام کمکت؟خوش میگذره خانمی؟

الهام یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:36 ق.ظ http://elham7709.blogsky.com/

مبارکه، امیدوارم روزهای خوبی رو تو خونه جدید بگذرونید. سرشار از عشق و محبت و هیجان.
برای چیدمان خونت تا جایی که می تونی مجلات دکوراسیون داخلی نگاه کن، و البته فراموش نکن همیشه سادگی در چیدمان به روز و شیک و همه پسنده.

ریتا چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:39 ب.ظ http://rita90.persianblog.ir

مبارک باشه به سلامیت. خیلی سخته که وسایلت رو نچیدی! چه کار میکنی؟ همه کارتونها رو باز کن تند تند بشو و خشک کن بچین توی کابینتها! به همین راحتی لباسها هم که جاش توی کمد یا کمد دیواریه و اونم راحته! نگران نباش! راستی همچین گفتی خونمون کوچیکه 90 متره ها! همچینم کوچیک نیست!

رها پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

به سلامتی ترنج عزیزم
خوش باشید
درست میشه نگران نباش

مژگان امینی چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

مرورگرت را عوض کن الان من برای کامنت گذاشتن با یک مرورگر دیگه به وبلاگت آمدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد