بارون میباره .....

هوا که سرد میشه انگار تن من جون میگیره 

من اینجارو با سرماش دوست دارم  

با برف و یخبندونش 

امسال اصلا از برف خبری نبود به جز همون یک بار پاییز 

امروز اما ابرهای تیره بالای سرمون جولان میدادن 

از تاکسی که پیاده شدم  

به خاطر سرمای توی صورتم خدارو شکر کردم  

هوای سرد عالیه 

 سرمای این هوا  با ی دونه چایی داغ کنار بخاری اداره دلچسب تر میشه   

وقتی به پنجره زل میزنی و قطرات بارونو نگاه میکنی  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ریتا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:58 ب.ظ http://rita90.persianblog.ir

خدا خیلی مهربونه. به خاطر تمام نداده هاش و به خاطر تمام چیزهایی که از ما میگیره باید شکرگزار باشیم. من خیلی خیلی به این باور رسیدم! همیشه می گفتم خدایا چی می شد فلان اتفاق می افتاد؟ چرا فلانی که انقدر فکر می کردم آدم خوب و مومنی هست این تصمیمات رو میگیره؟ و... حالا احساس می کنم خدا یه در جدید رو به روی من باز کرده و جواب همه ی سوالاتم رو یکجا به من داد! حالا تازه از ته ته دلم میگم: خدایا شکرت! خدایا تو بهترینی و خدایا تو خودت بهتر از همه ما میدونی نیات درونی آدمها چیه و چقدر این نیات قشنگه ولی ما نمی دونیم که چه منطقی پشتش هست و گاهی شاکی میشیم!

ریتا دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ http://rita90.persianblog.ir

سلام. خیلی دلم برات تنگ شده خانومی ولی شرمنده ات هستم. وقتم کمه خیلی دیر میرسم خونه. تازه به مامانم هم وقت نمیکنم سر بزنم. مادربزرگم ناخوشه مامانم هم بنده خدا همش داره به اون میرسه.

ممنون عزیزم. میدونم خودت چقدر مشکلات داری انشالله به لامتی حال مادر بزرگت خوب بشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد