غیبت نوشت

سلام 

دیروز ی نامه دورادراز نوشتم از حال روز خودم توی این دو هفته ای که نبودم از عملم گفته بودم از چیزهایی که دیدم ازاتفاقایی که افتاد از نی نی گلی که الان دیگه میدونم یک پسمل بامزه است از ناراحتی هام از اینکه چقدر سوراخ سوراخم کردن واسه آزمایشهای گوناگون از آمینو سنتز با اون همه استرس طاقت فرسایی که هنوزم راحتم نکرده از دعاهایی که دیگه ی جورایی بهشون عادت کردم از خدایی که خودم را سپرده ام دستش و امیدوارانه منتظر لطفشم از مهربانی های شوشویی توی این مدت از نبودن  مرمرک و دست تنهایی هام از سیسمونی دیدنهای رنگاوارنگ .......از همه اینها نوشته بودن تا عینا بیام و همه چیز را منتقل کنم اما ......  

 

اما فعلا یکم نامیزونم ...یکم کوک نیستم ....با شوشویی سر بجث همیشگی من چی دوست دارم توی چی دوست داری من اینو میگم و تو بایدددددد گوش بدی شرع اینو میگه خدا اونو یکم قاطی پاتی ام واسه همین میخواستم بنویسم که خوبم .....در حال دعا کردن و استراحت و سرکار اومدنم .........باید زودتر می اومدم اما اصلا روحیه نداشتم اینو به بزرگواری خودتون ببخشید ......واسمون  دعا کنین که این پسملکی سالم باشه و به سلامتی به دنیا بیاد و این دل من این همه اذیت نشه

نظرات 8 + ارسال نظر
ریتا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

عیب نداره. این چیزا که نمک زندگیه! زندگی بدون نمکم که میدونی اینجوریه

کتایون چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

عزیزم کجا بودی؟خیلی نگرانت بودم.خدا رو شکر که خوبی.نی نی هم همونطور که دوست داشتی پسره.خدارو شکر.فقط تو این روزا سعی کن بحث و ناراحتی رو کنار بذاری.قول بده که غصه نمی خوری.

اره نی نی پسره ولی با اینکه خودم نی نی پسر دوست داشتم واقعا توی اون لحظه اصلا مهم نبود و فقط دلم میخواست سالم باشه

مژگان امینی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

حتماً سالم است.
سخت نگیر

اره خدارو شکر سالمه انشالله به سلامت هم به دنیا بیاد

sima دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ق.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

ترنج جان امروز خیلی التماس دعا دارم خانمی

خدارو شکر مشکلت حل شد و منم دارم بعد حل شدن مشکل خودم و خودتاینو تایپ میکنم

ریتا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام بر مامان خانم تنبل احوال خودت و نی نی خوبه؟ چا انقدر تنبلی میکنی؟

مژگان امینی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

خوبی ؟

شیرین چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ http://shirinrassouli.blogfa.com/

مبارکه پسر عسلت..... خوش باشی همیشه

ممنون عزیزم به خوشی شما

مژگان امینی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

هیچ معلومه کجایی؟

زیر سایتون ....یکم کمرنگ بودم چون واقعا احوالاتم تعریفی نداشت اما الان که دارم این نظرات را تائید میکنم میخوام با اقتدار کامل بیام و پست بزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد