خرید های پسملک

این چند روز همه اش به خرید برای پسملک گذشت .....

سعی کردم بر خلاف جهیزیه ام که اکثرشون به سلیقه مامان بود این بار همه را به سلیقه خودم انتخاب کنم و چیزهایی که میخواستم را براش برنامه بچینم و قبلش توی ذهنم پیاده شون کنم و بعد خریدم راانجام بدم و همه وسایل پسملکی را دوست دارم فقط برای خرید تختش یکم با مشکل مواجه شدم که در نهایت آن را هم سفارش دادم سرویسهای تخت بیرون یا خیلی گرون بودن و یا با سلیقه من جور نبودن توی ذهنم تخت نوزادی را می خواستم که ساده باشه و از فضاش بهترین استفاده را بشه کرد مثلا حتما کشو داشته باشه و بچه بتونه تا ۵ یا ۶ سالگی اش ازش استفاده کنه در ضمن ازین تختهای نوزاد نوجوان هم نمیخواستم چون دوست دارم پسملکم وقتی به سنی رسید که بتونه انتخابی داشته باشه خودش در مورد اتاقش و تختش تصمیم بگیره  

برای همین به نجاری که می شناختیم سفارش دادم  وامیدوارم همونی که توی ذهن منه را بتونه درست کنه ...یک تخت نوزاد جمع جور با دوتا کشو زیر تخت و یک کمد ساده با  ویترین یا بهتر بگم جا کتابی سر خودش داره ....خیلی ساده است اما قشنگ ...رو تختی پسملک را هم که عاشقشم از روزی که خریدم هر دقیقه ی سری بهش میزنم و با خرسک خندون روی روتختی سلام علیک میکنم اونقدر با مزه است و توی تموم این وسایل بیشتر از هر چیزی مشتاق دیدنش و استفاده اش برای پسملکی ام هستم از خرید هام فقط چند وسیله جزئی مونده که من یا مامان به تنهایی دنبالش باشیم و نیاز به صرف سلیقه خاصی هم نداره

برای اتاق  پسملک هم کلی برنامه داشتم که صاحبخونه محترم همکاری نکرد و درب کمد چوبی اتاق را ننداخت و حالا مجبوریم اتاقش را گوشه اتاق خودم درست کنم و هر سه تا شریکی از اتاق استفاده کنیم فقط میمونه یک پرده مناسب برای پنجره  یک قالیچه خیلی کوچیک برای پای تخت پسملک و بالاخره یک روتحتی ست برای تخت خودمون (قابل توجه اینکه من به خاطر وسواس زیادم هنوز روتختی جهیزیه ام را هم نگرفتم و وقتی که روتختی پسملک را پیدا کردم انگار دنیا را بهم دادن که مجبور نبودم تخت  اونو مثل خودم بدون روتختی بزارم)

خوب اینکارها را که انجام بدم اتاقمون خیلی خوب میشه  فقط می مونه ی بخاری برای اتاقمون که بتونیم توی این سرما ازش استفاده  کنیم(فقط دقت کنین صاحبخونه ما با اون همه مدرک مهندسی عمرانش اتاقاش بی اندازه غیر استاندارد هستن یکیشون کمد داره درب نداره یکیشون همه چی داره جای لوله بخاری نداره )

یک موضوع خوب دیگه اینکه من خیلی دنبال آتلیه برای عکس نی نی می گشتم و وقتی برای خرید رفتم فروشگاه به خاطر خریدمون کارتی بهمون دادن برای اتلیه و عکس رایگان ...نمونه کارهاش  را هم داشتن که خیلی خوشگل بودن ....انشالله پسملکی به دنیا اومد حتما میبرمش اونجا و کلی عکسهای خوشگل با فیگورای بامزه ازش می گیرم


اتفاق مهم دیگه توی این چند روز سالگرد عقد من و شوشویی بود .....دروغ چرا من برای همه چیز کلی برنامه می چینم و همیشه این برنامه هام به خاطر کار شوشویی کنسل می شه و اون شب هم به خاطر نبود شوشویی یکم دلخور بودم ولی خوب بعدش شوشویی با هدیه اش غافلگیرم کرد چیزی که من همیشه از بچگی هام دوسشون داشتم همون گوی های پر از برف و آدمک های عاشق داخلشون ....همیشه دوست داشتم یکیشونو داشته باشم خودم بارها برای خریدشون رفته بودم اما خوب خیلی خیلی دلم میخواست از طرف شوشویک هدیه اش بگیرم و وقتی کادو ام را گرفتم واکنشم دیدنی بود تا ده دقیقه فقط گریه میکردم ......اونقدر اشک ریخته بودم که شوشو فکر کرده بود کار بدی انجام داده و هاج واج مونده بود ولی نمیدونست که این گوی ها من را میبرد به دنیای  کودکی هام و توی روزهای گرم خوزستان آرزوی داشتن برف داخل گوی ها و هنوزم که هنوزه من با دیدن این گوی ها و برف های داخلشون آروز میکنم کاش همیشه سال زمستون بود و برف اما گوی من برف نداشت بلکه دو تا دختر و پسر خوشگل داشت با کلی ریزه های سبز که وقتی نورهای رنگی اش روشن میشدن این ریزه های خوشگل هم دیدنی تر بودن موزیکال هم نبود که اونم شوشو خیلی گشته بود اما اون مدلی گیرش نیومد ی دونه قنادی خیلی خوب هم پیدا کرده بود  که شیرینی هاش معرکه است و طعم کیک های خونگی  مامان پزی را با چشیدنشون می تونی حس کنی که برای اون شب هم شوشویی سفارش داده بود و حسابی اون شب را با اون هدیه خوشگلش و با اون شرینی خوشمزه (مخصوصا اینکه من رژیمم را هم شکسته بودم ) خاطره انگیز شد

نظرات 9 + ارسال نظر
Nima پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://nimacruise.blogsky.com

عجب !

ریتا جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://rita90.persianblog.ir/

مبارک. باشه. منم از این هدیه ها دلم خواست.... منم سورپرایز میخوام.

منم بازم دلم سوپراز میخواد

zahra جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://zarzari.blogfa.com

────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥)
─(♥)████████(♥)████████(♥)
─(♥)██████████████████(♥)
──(♥)█████LOVE.███████(♥)
────(♥)████████████(♥) __
──────(♥)████████(♥)
────────(♥)████(♥) __
─────────(♥)██(♥)
───────────(♥)
وای ترنجی جونم قده خودت ذوق دارم بچتو ببینم
من همه ی اژاتو میخونم هرچند بی معرفتی

بتی جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://beti60.blogfa.com

مبارک باشه دوست گلم. چقذر دیگه تا اومدن پسرت مونده؟

اول اسفند

مژگان امینی جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام مامان ترنجی
مواظب باش تا قبل از چهل روزگی عکس گرفتن با فلاش برای چشم نی نی ها ضرر دارد .
الهی مبارکش باشد .باشد که به خاطر نی نی وسواست را کنار بگذاری و یک روتختی بخری
هدیه ات هم مبارک باشد.

مرسی مژگان جونم

عسل یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://foodlover.blogfa.com/

خرید هاش خیلی مبارکه. ایشالا به سلامتی بیاد و ازشون استفاده کنه.

sima سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://masitahgigi.blogfa.com

مبارک پسملک باشه
سالگردتون هم مبارک
منم عاشق اون گوی ها هستم
کاش بهمن گلی برام بخره

zahra چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://zarzari.blogfa.com

درک میکنم عزیرم

لیلی چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:50 ب.ظ http://myrose.persianblog.ir/

خیلی خوبه...
خیلی برات خوشحالم.مواظب خودت باش عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد