1 -2- 3

1-

روزهای خوبی هستن

این روزهای گرم تابستون

و این فصل

فصل من

و این ماه

ماه من

سلام تابستان دوست داشتنی

 سلام تیرماه مهربون و گرم من


2-

دیشب با آقای شوهر

توی مسیر اصفهان

درد دل میکردم

فارغ از هر چیزی

مثل دوتا دوست

شاید توی این چهارسال

هیچ وقت هیچ وقت

مثل دیشب از حرفهای دلم براش نگفته بودم

و اون هم البته

خوب گوش میداد

شاید به خاطر همین نیم ساعته درد دل

باید ساعتها

نماز شکر بخونم 



3-

این روزها

خدارو شکر

حالم خوبه


با لذت

نفس میکشم





نظرات 5 + ارسال نظر
آرزو(همه اطرافیان من) چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://ghezavathayam.blogfa.com

چه خوب دوستم
به این حرف زدنها ادامه بده آروم و بدون این که پا رو دم آقای همسر بزاری حتما نتیجه میگیری
خوشحالم که خوشحالی

منم دوست دارم بیشتر از دوتا زن و شوهر باشیم دلم میخواددوستهای خوبی برای هم باشیم انشالله که بشه

زمین آبی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://blueground.blogsky.com/

هیچ چیز لذت بخش تر از درک داشتن روزهای خوب نیست...خیلی ها اوضاعشون خوبه اما نمیدونن...خوشا به حالتون :)

رسیدن به این لذت خیلی خوبه منم دارم تموم تلاشمو میکنم که بتونم خوشحال باشم و لذت ببرم

رها جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

تبریک خیلی تبریک
شاد باشی عزیز دلم
خوشحالم برات خیلی

ممنون

مژگان یک دنیا عشق شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ق.ظ

خداروشکر:)))))))
امیدوارم همیشه همیشه با لذت نفس بکشی:)
رادمهرک خوبه؟ببوسش

ممنون دوستم منم امیدوارم

ریتا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

میدونی به نظرم نمیشه هیچوقت این درخواست رو داشته باشی که برگردی به دوران مجردی... اصولا زندگی یعنی همین مسوولیتها. من باهاش کنار اومدم. سخته بعضی وقتها دیگه میبرم ولی چاره ای نیست. نمیشه کاریش کرد. نهایتش اینه که همون ماهی ۲ تا نصف روز رو اونم نه برای خودم بلکه برای خودم و همسرم داشته باشم.

حتی داشتن ارزوشم شیرینه ریتا جونم قبول داری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد