آموزش زبان فارسی به سبک ترنجی !


بدو بدو دنبال وسایلم میگردم

لنگه جورابم

کمبربند اون شلوار جین آبیم که حالا باید برای ی شلوار کتون یشمی ام درش بیارم

لنگه کفش رادمهرکم

 وسایل رادمهرک

ظرف غذاش

بازش میکنم غذاشو میریزم توش

شیشه شیرش

با  شیر محلی  پرش میکنم  میزارم تو کیف

توی همین فاصله میپرم دوش هم میگیرم به سرعت جن

میام بیرون لاک خوشگل قرمزمو برمیدارم امروز میخوام ناخنهای پامو رنگی کنم

ناخنهای یکی از پاهامو لاک میزنم رادمهر بیدار میشه تا چشماشو باز میکنه شروع میکنه جایی را نشون دادن و هی میگه طوطو  طو طو

مثل مادرش خواب دیده اما نه خواب ماهی خواب طوطو

مامانش دیشب خواب ماهی و غواصی و خرچنگ میدیده خواب کاملا علمی با جزئیات واضح که حتی میشه از روش یک برنامه علمی برای شبکه نچرال جغرافیا ساخت

میرم بغلش میکنم در میره شروع میکنه با زبون عجیب غریبش حرف زدن مهدی میگه تو  از بس سریال کره ای دیدی این بچه  به جای فارسی زبوش به کره ای میچرخه

براش بستنی و بسکوییت اماده میکنم کشف خودمه بسکوییتو تو چای داغ  حل میکنم بستنی میزارم روش مارمالاد سیب هلو قاطی اش میکنم به لذت میدم پسری میخوره اونم کیفور میشه و غش غش میخنده و وسط خوردن دوباره کره ای حرف میزنه و با دستهای ازادش ماشین  کنترلی اش  را میزاره توی لباسشویی و انعکاس نور آبی و قرمزشو از شیشه ماشین نگاه میکنه....یادم میاد یکی از پاهامو لاک نزدم بدو بدو لاکمو میارم   رادمهر هم تقیلد میکنه میخواد لاک بزنه وسایل ارایشمم هست

ریمل برمیدارم اونم میخواد............خط چشم ...رژ گونه............. بورسش ............حتی بورس مو لباسام هر چی بر میدارم اونم میخواد یهو ی نگاهی بهش میکنم و یک فکر عجیب و خنده دار  به سرم میزنه 


خوب اقاقاها تو که خوب بلدی تقلید کنی بزار ببینم ی چی بگم میتونی بگی ؟


و هی شروع میکنم به گفتن قسطنتنیه 


قسطنتنیه قسطنتنیه ......


اولش اروم اروم  و بخش بخش میگم بعد یهو تندش میکنم اونقدر میگم که مثل اواز میشه خودمم براش حرکات موزون انجام میدم قسطنتنیه قدتو قربون!!!!!!!!!!!(مثلا شعر گفتم!)هی تند تند میگم ببینم رادمهر میگه یا نه ؟


رادمهر هم هاج و واج به دهنم نگاه میکنه و بورس هم توی دستهاش اویزون مونده  اخرش انگار کشفش میکنه با چشمهای دکمه ایش به چشمام زل میزنه و میگه   یه یه یه یه !



پ ن :

بچه که بودم تصویرم از مادر های خوب یک زن چاق بود که همه اش در حال آشپزی و درست کردن کیک و شیرینی باشه مامان من نه یک زن چاق بلکه بسیار خانم خوش هیکلی هم بودن پر انرژی و جوون و البته همه اش در حال شیرینی درست کردن و کیک پختن ......

حالا این روزها من درگیر واژه خوب مادری  هستم یا بهتر بگم واژه مادر خوب بودن

به نظرشما مادر خوب بودن چطور مادریه ؟

این برام سوال شده ؟

آیا من مادر خوبی هستم؟آیا  برای بچه ام به قدر کافی وقت میزارم؟آیا از داشتن مادری مثل من لذت میبره؟توی ذهنش چگونه نقشی دارم؟ خودم دلم میخواد بهتر مادری کنم و عاشق تر


ممنون میشم نظراتتونو بخونم






نظرات 6 + ارسال نظر
mehran دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.whitus.mihanblog.com

سلام وبلاگ عالی داری کارتم خوبه به منم سر بزن اگر خواستی منو به اسم همه چی لینک کن

دومین جشنواره مجازی کتابخوانی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ http://attarlibrary.ir

دوست بزرگوار
دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.

mak دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://khorami76.blogsky.com

با سلام و با تشکر از وبلاگ خوبتون.
با توجه به اینکه موضوع افزایش بازدید و افزایش بک لینک برای هر وبمستری مهم است ، در اینجا می خواهم به معرفی سایتی بپردازم که این سایت بک لینک های شما را به صورت کاملا" رایگان ، افزایش چشمگیری می دهد.شما برای عضویت در سایت ابتدا بر روی لینکی که در زیر قرار دارد کلیک کنید، سپس اطلاعات لازم را پر کنید.
طرز کار این سایت به این صورت است که شما ابتا در سایت عضو می شوید و 10 نفر را معرفی می کنید. سپس لینک شما در سایت زیر مجموعه های شما قرار می گیرد.سپس آن 10 نفر هر کدام 10 نفر دیگر را معرفی خواهند و آدرس سایت شما در همه آن سایت ها قرار میگیرد. واین روش به همین ترتیب ادامه دارد.به گفته خود سایت با این روش شما می توانید حدود 1 میلیون بازدید در هر ماه داشته باشید.
این یکی از مفیدترین راه ها برای افزایش بازدید و افزایش رتبه گوگل(page rank) و افزایش رتبه الکسا است.
برای عضویت بر روی این لینک کلیک نمایید:
http://www.FreeViral.com/?r=390901

ریتا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

برای اینکه مادر خوبی باشی، فقط باید عاشق باشی... همین

مرسی ریتا جون فکر میکنم این شاه کلیده مادر بودنه

mahtab یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

برای مادر خوب بودن باید اول از همه همسر خوبی بود
چون اینطوریه که همراهی همسر تو خوب مادری کردن بسیار موثر واقع میشه

۲۴ شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ http://2chaaar.blogfa.com

سلام
میشه به منم رمز بدید؟
خوندن مطالبتون برام مفید بود، منم تمام دغدغه ام زندگیمه و علامندم به بچه دار شدم و امروز اگه خدا بخواد میرم دکتر برای همین دوست دارم درباره زایمان به خصوص اطلاعتی کسب کنم
مطالبتون برام جالبه
اگر مقدوره لطفا توی وبم به صورت نظر خصوصی بذارید.
متشکرم.راستی شما چطور میتونید کار کردن رو با بچه داری با هم جمع کنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد