دلتنگانه



وقتی دلتون میگیره چی کار میکنین:


با تلفن صحبت میکنین

یا با گوشیتون  اس ام اس میدین

یا توی اتاقتون راه میرین

یا اینکه خودتونو با اینترنت و وب گردی مشغول میکنین

یا اینکه به دلتنگیتون و علتش فکر میکنین

یا حتی وبلاگتونو آپ میکنین

یا هی آه های طولانی مدت میکشین

 یا در جواب دستور رئیستون از سر استفاده میکنین

یا شایدم گریه میکنین حتی اگه توی اداره این ؟

هان؟

.

.

.

.

چی کار میکنین؟

اگه هر کاری جز موارد بالا بلدین که با انجام دادنش این قفل دلتنگی باز بشه به منم بگین ....









نظرات 4 + ارسال نظر
جودی آبوت با موهای مشکی برای پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ق.ظ http://judylonglegs.Blogfa.com

من دلتنگ میشم یا وبگردی میکنم که اصلا دلتنگیم بیشتر میشه انگار فقط یه مسکن بوده. جوراب که میخرم دلم باز میشه دیدن ویترین مغازه ها هم کمک میکنه بهم. یا یه بستنی قیفی گنده

با بستنی قیفی موافقم

آلما پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

من گریه می کنم
حتی تو اداره
تو دستشوییها
خیلی هم خوبه

اره منم گریه میکنم اما توی اداره تا حالا توی دستشویی نه

ریتا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ

فقط دعا کن... همین... من همین یه کار رو بلدم

مرسی دوستم

مژگان امینی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

من به جز این کارها پیاده روی و خرید هم می کنم.
البته قبلاً به دیدن مامان هم می رفتم .
امیدوارم تا الان دلتنگی ات بر طرف شده باشد.

منم از خرید خوشم میاد
خدا رحمت کنه مادرتونو
خدارو شکر رفع شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد