۱-


  "ما " شدن  "من و مهدی " پنج ساله شد* .......


پنج شنبه شب توی بارون رادمهر را گذاشتیم خونه عمه اش و با مهدی رفتیم بیرون

یک عدد بافت  خوشگل نشون کرده بودم اما ازونجایی که مهدی هم مثل من سلیقه خاصی داره و میدونستم اگه بگیرم ممکنه نپوشه واسه همین خودش را بردم تا لباس انتخاب کنه تازشم اولتیماتوم بهش دادم که فقط اندازه پولی که من دارم میتونی خرید کنی نه بیشتر مهدی هم حرف گوش کن بعد از یک ساعت توی پرو بودن و لباسهای مختلف را پوشیدن و چک کردن یکیشونو توی وقت اضافه انتخاب کرد (اخه لباس دیگه ای خریدیم بعد وقتی خواستیم بیایم بیرون یهو چشمش یکی دیگه را گرفت و دوباره رفت پرو بعد اونو پس دادیم و این یکی را خریدیم ) و تازشم خودش پولشو حساب کرد (ازونجایی که حقوق این ماه من برای بدهی های خونه رفته بود و بنده هیچی نداشتم و  با همین تو جیبی های مهدی میخواستم براش خرید کنم که خودش پیش دستی کرد و خریدش )اما تصمیم گرفتم همون بافت  خوشگلی که براش نشون کردم را بخرم و مثلا سوپرازش کنم

بعدشم رفتیم کافه جیران که تازگی نزدیک خونمون باز شده و جای خیلی خوبی بود و گلاسه اش هم حرف نداشت (بماند که توی اون هوای سرد بارونی بستنی  خوردن ما اخردیوونگی بود )







۲-


یک مشت غر داشتم بزنم همشو صبحی به مهدی زدم و اومدم اداره

خلاصه براش شنبه ای ساختم اساسی

تازه مهدی اخرشم برگشته میگه :

نمیخوای قهر کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟









نظرات 8 + ارسال نظر
الهام شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

نه به اون کافی شاپ رفتن ، نه به غر زدن!!
البته اینا همه جزو زندگیه. خوش باشین همیشه و سالهای سال کنار هم با عشق و یکدلی زندگی کنید.

کافی شاپ مال پنج شنبه شب بود غر هام مال دیروز شنبه
همینه دیگه

مامان علیرضا mahtab دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
پس شما هم تو آذر "ما" شدین؟

یعنی میشه اگه ما خانمها کمتر غر بزنیم بیشتر کافی شاپ بریم و بیشتر هم هدیه بگیریم؟

من عاشق کافی شاپ رفتنم

رها دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

مبارکه عزیزم
به شادی کنار هم بمانید

مژگان امینی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
زندگی همینه دیگه امیدوارم همیشه خوش باشید.

ریتا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ

چند روز بود خونده بودمت وقت نکردم کامنت بذارم. مبارک باشه... امیدوارم همیشه لحظات شادی رو در کنار هم باشید....
غر زدنم همیشه هست دیگه!

nice.design پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://nicedesign2.blogfa.com

سلام
من اومدم که بدونم سلیقه ی شما چیه؟
چه رنگی رو دوست دارین؟
چه طرحایی شمارو به وجد میاره؟
دوس دارین یه پوستر خوشگل با عکس خودتو، حتی عکسی که با موبایل از خودتون گرفتید، داشته باشید؟!
یا یه هدر زیبا و منحصر به فردی که لوگوی اسم وبلاگتون روش حک شده باشه؟
یه کارت پستال شیک و خوشگل
برای جشن
یا کریسمس
یا تولد دوستتون؟
حتی با عکس خودش؟
یا چیزی که اون دوس داره!!!
کارت دعوت و....
کارت ویزیت چی؟
دوس دارین یه کارت ویزیت منحصر به فرد داشته باشین از خودتون؟
و خیلی چیزایی که طراحیش، جزو ارزوهاتون بوده...
اگه دلتون می خواد با کمترین هزینه
یه عکس از خودتو با طراحی زیبا و شیک روی شاسی ، روی دیوار اتاقتون داشته باشین، به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید و از کارها دیدن کنید
هر چند سلیقه ی شما هرچه که باشه، در اولویت کار ما قرار می گیره
و اینکه خیلی راحت می تونید با سیستم اپلود فایل در وبلاگ نایس دیزاین، عکس خودتونو اپلود کنید و طراحیش رو به نایس دیزاین بسپارید
و سوالات خودتون رو به صورت انلاین بپرسید...
منتظرتون هستم...
یادتون باشه، عکس های خانگی تون هم به بهترین شکل ویرایش میشه و کیفیتش عوض میشه،
یه البوم خوشگل داشته باشید از عکساتون...
فقط با نایس دیزاین...

ریتا چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

کجایی؟ دیروز آنتن نمی دادی و امروز جواب ندادی! مشغول اسباب کشی هستی؟ به سلامتی... مبارک باشه

سلام
نه عزیزم هنوز اسباب کشی نکردیم اما اینجا خط ها اوضاعشون خوب نیست و انتن نمیدن

ریتا دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

هنوز چیزی ننوشتی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد