این که من نمیتونم پست هایی که میخونم را براشون کامنت بزارم شده واسم مسئله اگه یادتون باشه از پرشین بلاگ واسه همین کوچیدم اومدم اینجا و الان بلاگ اسکای هم همین مشکلو دارم  

البته خودم این مشکلو از خط و نوع سیستمم هم میدونم چون با گوشی وقتی کانکت میشم میتونم کامنت بزارم اما از اینجا نه ................ 

حالا به هر حال خواستم بگم من میخونمتون اما نمیتونم پیام بزارم  

 خونه جدید با یک سری تغییرات در مدل دکور اپن زیبا تر شد و البته منم امیدوارتر که میتونم با یک سری تغییرات کوچیک خونه را بهتر کنم یک تابلوی سفالین هم گرفتم که خیلی دوسش دارم پر از شکلک های بامزه است که انشالله عکسشو توی همین پست میزارم  

تو فکر خرید یک ماشین برای خودم هستم  وقتی مهدی نیست با این مسافت طولانی با رادمهر رفت و امدمون سخته برای همین به فکر خرید افتادیم که متاسفانه یکم دیر شده و همه ماشینها با نرخهای نجومی افزایش قیمت داشتن میخوام یک  pk بگیرم فکر کنین مدل 84 را قیمت زدن نه و پونصد که همینو قبل از عید خیلی مناسب تر میتونستیم تهیه کنیم 

رادمهر هم بزرگ شده مردی شده واسه خودش دیروز چند تا بالشت کنار هم چیده میگه مامان بریم ماشین سواری منم شدم راننده اونم مسافر میگم چی بگیریم میگه گوجه .....رفتیم یک کیلو گوجه خریدیم بعدش میوه و هندونه خریدیم بعدشم   بستنی میوه ای آبی رنگ فکر کنین  همچین پسری با همچین تخیلاتی داریم   تازشم ماشینمون هم به خاطر علاقه زیاد رادمهر نیسان بود نیسان آبی 

خلاصه این روزها از وجود رادمهر خیلی خدارو شاکرم تا حالا به این حد این احساسو نداشتم اونقدر که حتی به زبونش بیارم و خودم هم متعجب باشم از به زبون آوردنش شاید برای خیلی ها عجیب باش اما من میدونم دوره افسردگی پس از زایمانم داره میگذره واین احساس خوشحالی از وجود رادمهر نشونه همینه  

 

پ ن ۱ :رادمهر علاقه عجیبی به نیسان داره اونقدر زیاد که تموم نقاشیهاش نیسانه اونم با مداد آبی  

 

 

پ ن ۲: وجود بچه یک نعمته مخصوصا اگر دوتا باشه  

ریتا جان نی نی کوچولوی جدید مبارک  

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ریتا یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ق.ظ http://rita90.persianblog.ir

فدات بشم خانومی.. ممنون چرا پی کی بخری؟ خب نیسان بخر که رادمهرم خیلی دوست داره تازه محکم هم هست!

آلما شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:30 ب.ظ http://almaa.blogsky.com

منم برای وبلاگای پرشین بلاگی فقط با گوشیم نظر میذارم
نمیدونم چرا اینقدر سخته نظر گذاشتن براشون

darya شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ http://daryamoradi

سلام عزیزم خوبی؟ریتاچون راست میگه ی نیسان بخر که اگه خواستی بزنش به علمک شرکت گاز.شوخی کردم .چطوری؟رادمهر خوبه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد