1-  

من دوره های رنگی خودمو دارم  

گاهی به رنگی علاقه پیدا میکنم و همه چیز برام اون رنگی قشنگ تر میشه   

رنگ مانتو رنگ کفش رنگ رژ رنگ شال رنگ ماشین رنگ پادری رنگ مبل وووووو  

اما علایق رنگی من پایداری زیادی ندارن 

ممکنه در دوره ای عاشق رنگ آبی بشم وهمه چیزو آبی ببینم یا عاشق قهوه ای یا حتی قرمز 

وو این دوره رنگی خودبه خود در بازه زمانی خاص به رنگی دیگه تغییر میکنه اون موقع تموم وسایل اون رنگی من به نظرم زشت ترین وسایل ممکن میاد و باید حتما حتما عوض بشن 

مث پالتویی که پارسال خریدم و آبی کاربنی بود و بعداز دو سه بار پوشیدن بخشیده شد یا شالهای رنگی رنگی ام

   

قبل از اینکه بیام خونه جدید یک ست کامل ظروف سرامیکی گرفتم در ان زمان توی چشمم اینها خوشگل ترین ظروف سرامیکی ممکن بودن دوسشون داشتم و کلی براشون نقشه میکیشیدم توی ذهنم انواع و اقسام غذاهارا باهاشون سرو میکردم ظروف با گلهای آبی و سبز بودن و منم خیلی خوشحال از خریدنشون [تصویر:  20130210222717-img-5304-1.jpg]

(دقیقا همین طرح اما آبی) 

 

اما حالا علاقه رنگی من که در ان زمان و قبل ترش آبی بود (که حتی پرده اتاقهارو آبی گرفتم )به قرمز تغییر کرده  

رفتم ست آشپزخونه را قرمز کردم سفره قرمز خریدم و حتی پادری قرمز  

حالا هم توی سرم افتاد این ظروف سرامیک آبی را عوض کنم و قرمزشون کنم   

یا حتی مبلهام را با روکش قرمز جگیری بگیرم

یا  اگه برای پرده ها متری 46 تومان پول نمیدادم قطعا پرده هارا هم عوض میکردم یا حتی روتختی آبی رنگمو اگه قیمتها اونهمه نجومی بالا نرفته بود حتما عوض میکردم و یک روتختی قرمز خوشگل میخریدم .  

 

(من بیشتر رنگهای تیره را انتخاب میکنم مثل مشکی و قهوه ای برای شال و مانتو شاید یکی از دلیلهاش همین باشه) 

 

2- 

 به طرز اسفناکی اضافه وزن گرفتم  

72 کیلو شدم البته توی قد 168 زیاد به چشم نمیاد اما خودم در عذابم  

انگار ماه رمضان هم به چاقی من کمک کرده  

هی برنامه پیاده روی میزارم و هی تنبلی میکنم  

هی هرروز تصمیم رژیم میگیرم وهی فراموش میکنم  

انگار تلاش من برای تناسب اندام بیشتر منجر به خوردن و چاقی میشه  

 

3- 

 

من دارم قرصهای درمانمو میخورم پس چرا اینهمه مثل افسرده ها فکر میکنم؟ 

اینهمه غر میزنم 

اینهمه خل میشم 

واقعا چرا 

بی انگیزگی من برای کار و زندگی خودم را هم خسته کرده   

هرروز خسته تراز روز قبل  به محل کارم میام و دعا میکنم این زمان زود بگذره  

هی زمان کش میاد و کش میاد  و کش میاد

توی خونه هم همین طوره هرروزم به پخت و پز و نظافت میگذره  

و هیچ کاری غیر از این ندارم  

صبحها اداره و بعد از ظهر ها خونه 

روزمرگی سختیه  

واقعا سخت  

من نمیدونم چه کنم 

نه فامیلی اینجا دارم ونه دوست پایه ای 

دوتا دوست دارم که هردوتاشون درگیرتر از منن  

نه میشه بری خونشون و نه میان خونمون  

اگه هم باشن تازه  من باید گوش شنوا برای دردودلهاشون بشم 






 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
mahtab دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ http://mynicechild.niniweblog.com

سلام
خوبین ایشالا؟
رادمهر جان خوبه؟
تنوع رنگی خوبه اما اینکه از رنگهای قبلی بدت بیاد یه کم سخته و دردسرسازه
من چند وقته میخوام از این سرویس سفالیها بخرم و هنوز نخریدم...به نظرم همشون یه جور قشنگی دارن

اره همشون خوشگلن همین یکم انتخابو سخت میکنه

ریتا دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ http://rita90.persianblog.ir

خیلی ظرفات خوشگلن! دور نندازی!!!!!!!! اگرم خواستی بندازی دور حتما آدرس بده من برم برشون دارم
من خیلی به رنگ خاصی گیر نمیدم ولی سعی میکنم همه چیز نه ست، بلکه هماهنگ باشه

چه قابلی داره ریتای عزیزم
اگر دوست داری بگو برات یک دست بگیرم اتفاقا ظرفهای خوبین و ست دیسش خیلی به درد بخوره

الما سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:40 ب.ظ

من این ست سفالی رو دارم
هم این رنگ و هم آبی

مژگان امینی سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ب.ظ http://mozhganamini. persianblog.ir

من بیشتر رنگ ها را دوست دارم ولی هر رنگی را برای چیزی غذا های زرد قرمز
لباس های سبز یا بنفش براى خودم صورتی و قرمز براى مینا ...
آشپزخانه زرد و نارنجی ماشین سفید یا نقره ای

منم دارم تمرین میکنم توی دوست داشتن رنگها ثبات داشته باشم تقریبا هم همین طوره اما مثلا چیزهایی که بشه عوضشون کردو را سعی میکنم عوض کنم الان توی فکر تعویض همین ست ظرفها را رنگ قرمزشونم

بتی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ق.ظ http://beti60.blogfa.com

خوب باید بگم خوشحالم که یکی رو مثل خودم توی این دنیا پیدا کردم!!!
من در کل بین دوستان و آشنایان به این معروفم که هر چیزی زود دلم رو میزنه و باید به کل از جلوی چشمم نیست و نابود بشه!
بذار خیالت رو راحت کنم. این درد درمون نداره!! باید بسوزی و اطرفیان به خصوص همسرت بسازن باهاش!

راستی ! تولدت هم مبارک!

ولی اخلاق بدیه
من دوست دارم سعی کنم که این اخلاقو کنار بزرام
یکمم به وسواس برمیگرده بتی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد